Monday, December 21, 2009

Jule give away og snart 300 læsere

Jeg har jo lovet en lille jule-giveaway.
Førstepræmien er hele fem meter forskelligt vintage tapet fra min tapet-spand!
Trøstepræmien er to meter forskelligt tapet fra spanden.

For at deltage skal du lægge en kommentar.
Vil du have to chancer, skal du lægge en kommentar og melde dig som fast læser.
Vil du have tre chancer, skal du lægge kommentar, være fast læser og linke til min giveaway fra din blog.

Vinderen trækker jeg, når jeg runder de 300 faste læsere. Du kan være med indtil vinderen er trukket.


Vinderen af de fine træperler er BedstesBlog Tillykke og glædelig jul! Du må gerne lige sende mig en mail med din adresse.

118 comments:

  1. Hold da fast, det er da en give-away der vil noget! Vil totalt gerne vinde. Smider 3 lodder i.
    Glædelig jul
    Kh Julie

    ReplyDelete
  2. Jubiiiiii - jeg ville elske at vinde lidt tapet til samlingen...;-)

    kh
    Trine

    ReplyDelete
  3. Uh ha, den julegiveaway må jeg hellere deltage i.

    Jeg smider 3 lodder i puljen og håber på lidt held.

    Glædelig jul og et godt nytår.

    Mange julehilsner herfra.

    ReplyDelete
  4. ...og hovs - jeg glemte at tilføje at jeg deltager med 3 lodder...

    ReplyDelete
  5. Waua, jeg kaster da helt sikkkert 3 lodder i puljen og håber på det bedste.

    Jeg har længe luret på dine fantastiske dukker og tænker om du også laver drenge dukker?

    ReplyDelete
  6. Jeg er med, jeg er med, jeg er med! Og tænk, om der var held i at være den første der skriver en kommentar... :-)

    Jeg smider selvfølgelig tre lodder i hatten, og krydser fingre for at vinde mit første retro-tapet :-)

    ReplyDelete
  7. (Okay så... Ikke den første der kommenterer alligevel, men tanken var da sjov :-))

    ReplyDelete
  8. Ja, selvfølgelig laver jeg også drenge! Storm elsker sin Indigo;o) Det er vist bare mest pige-mødre der tænker på dukker;o)
    Du kan bare sende mig en mail, så informerer jeg dig...

    ReplyDelete
  9. åh fantastisk. jeg vil veldig veldig gjerne være med i denne giveawayen. Hvis deltagere fra Norge er velkomne da? SMil. Jeg vil gjerne ha to lodd, jeg har blitt følger. gøy gøy. ha en fiiin dag.

    ReplyDelete
  10. Jeg er med og legger i 3 lodd! Elsker dukkene dine!!! Kh Hilde

    ReplyDelete
  11. en glædelig jul herfra, vil gerne være med i din give-away med 3 lodder. kærlig hilsen rikke/
    www.frusommers.dk

    ReplyDelete
  12. Wauuuu, fed præmie. Jeg må være med. Jeg smidder 3 lodder i puljen.
    Glædelig jul.
    Vh Maria

    ReplyDelete
  13. Ih, jeg må da bestemt også smide 3 lodder i!

    KH Mette

    ReplyDelete
  14. Jubii. Jeg er med med to lodder. Ville elske at vinde sådan noget fint tapet :-)Glædelig jul.

    ReplyDelete
  15. Øj, en hel spandfuld med de fineste tapeter ! Jeg vil gerne forsøge lykken med hele 2 lodder :-)

    ReplyDelete
  16. Flot papir som ville pynte sammen med mit eget, har ikke så meget endnu, men samler så tit jeg kan.
    Jeg sender to lodder afsted til puljen og krydser fingre.
    KH Dorthe

    ReplyDelete
  17. Hej!
    Det vil jeg sørme gerne vinde.
    3 lodder til mig - tak!
    Og glædelig jul.
    kh Tine

    ReplyDelete
  18. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :-)

    ReplyDelete
  19. Yes, deltager gerne med to lodder :o)
    Julehilsen fra Berit

    ReplyDelete
  20. Jeg vil gerne være med.. To lodder til mig...

    ReplyDelete
  21. Neeej hvor fantastisk, det er præmier jeg tænger til!! ;)
    Jeg smider 3 lodder i puljen.. Linker senere...
    kh Rakel.

    ReplyDelete
  22. OMG det ville jeg elske at bruge :))) 3 styks herfra!!

    ReplyDelete
  23. ih, men dog!

    Jeg deltager med 2 lodder - kommentar + fast læser!

    Glædelig Juuuuuul:)

    ReplyDelete
  24. Det var da noget af en gevinst, og tillykke med de forhåbentlig snart 300 faste læsere.. det er flot.

    jeg smidder 3 lodder i puljen og håber jeg er den heldige.

    glædelig jul :)

    ReplyDelete
  25. Wow, jeg vil vildt gærne vinde nogle af dine fine tapeter. Jeg er allerede fast læser, håber det så giver to lodder:)

    ReplyDelete
  26. Ojjj, vilken underbar give-away... denna kan jag ju inte motstå ;-) Ljuvliga tapeter i den spannen!

    ReplyDelete
  27. Jag glömde säga att jag anmälde mig som fast läsare med ;-)

    ReplyDelete
  28. Sikke dog en skøn gave.
    Vh Mette

    ReplyDelete
  29. Wauwww ... det var da en spand fyldt med lutter gode sager . Det ville pynte i mit lille hjem ;o)

    ReplyDelete
  30. Ihh, hvor vil jeg gerne vinde :-) 3 lodder, tak.

    ReplyDelete
  31. Hold da op hvor er det en flot give away.

    Vil gerne være med på 3 lodder

    Kh Gitte

    ReplyDelete
  32. Super gevinst! Jeg tar 3 lodd.

    ReplyDelete
  33. Hold da op hvor er det en flot give away.
    Vil gerne være med på 3 lodder.

    Kh Gitte

    ReplyDelete
  34. Oi, jeg vil gjerne ha to lodd! For en giveaway:)

    ReplyDelete
  35. Hvor vil jeg bare gerne vinde, er med på 2 lodder
    Kh Pernille

    ReplyDelete
  36. Sikke en skøn give away, jeg har liiige et par dukkehuse og sættekasser, der skal tapeseres, så den præmie ville falde på et tørt sted. Jeg er med med 3 lodder :)

    Glædelig jul og godt nytår.

    ReplyDelete
  37. Jeg er med og vinder jeg sender jeg kanonkugler med sne i bytte ;-)

    KH

    ReplyDelete
  38. Sikken nogle skønne skønne præmier! Jeg er helt bestemt med!
    Smider 3 lodder i puljen, og håber på det aller aller bedste! :-)
    Mvh Louise

    ReplyDelete
  39. Jeg vil gerne være med og ligger 3 lodder i puljen!
    Kh. Mia

    ReplyDelete
  40. Hep hep... Jeg er så meget med!
    3 lodder til mig, tak :)

    ReplyDelete
  41. wow, vilken give-away! Två lotter, tack. Fast läsare via google reader

    ReplyDelete
  42. Sikke en fantastisk give away! Jeg vil rigtig gerne være med. Jeg er fast læser, så vil gerne have to lodder. Tak for en SKØN blog :)

    ReplyDelete
  43. Oi. dette må jeg bli med på.
    2 lodd. er allerede fast leser..
    klem Kristina

    ReplyDelete
  44. Hele 3 lodder fra mig!
    Spændende :)
    Kh N

    ReplyDelete
  45. Jeg smider tre lodder i puljen.

    ReplyDelete
  46. Nøøj, det kunne jeg godt bruge. Jeg er med med 2 lodder :)

    ReplyDelete
  47. Oj oj ojjjjj - jeg vi SÅ gerne vinde her. Uha, for en lækker give-away.
    jeg smækker mig med, på to lodder :-)

    KH Maria.

    ReplyDelete
  48. Jeg vil ikke deltage i lodtrækningen, bare rose din aktuelle gave - er stadig så totalt glad for den smukke lanterne, jeg vandt først på måneden, og synes, du er fantastisk gavmild :-)

    ReplyDelete
  49. Å, något jag hemskt gärna vill vinna! :)
    Jag håller sakta men säkert på att förvandla mitt vitmålade (inomhus) radhus till något med mer personlighet och som passar den knallgröna utsidan …
    Jag är gärna med tävlar och vill få tre chanser. Jag har varit fast läsare sedan länge och gör ett inlägg om din jule give away.

    God jul!

    ReplyDelete
  50. Hei og ho - ho - ho ;). Jeg er med - og trekker 3 lodd ;). Ønsker deg og dine en god jul - og til lykke med fødselen.

    ReplyDelete
  51. Wow!
    Jeg vil rigtig gerne vinde. Elsker tapeter. Har desværre ingen blog.
    God jul!

    ReplyDelete
  52. Jeg vil gjerne ha ett lodd :-)

    ReplyDelete
  53. Vupti Vapti - her så man lige din giveaway! Jeg håber på at vinde, for jeg kunne da godt trænge til lidt nye "legesager" ;-)
    Jeg deltager med 3 lodder!

    Glædelig jul til dig fra mig:-)

    ReplyDelete
  54. 2 stk loddder og en mængde krydsede fingre ;-)

    Ønsker dig og din familie en skøn jul!!!!

    Hilsen Stine

    ReplyDelete
  55. Hejsa

    Fine tapeter

    Jeg er med med to lodder....
    God Jule bettina

    ReplyDelete
  56. Jeg vil gerne lege med når det er disse flotte tapeter og deltager med hele 3 lodder.

    ReplyDelete
  57. Ihhh lad mig være med... sikke en fantastisk giveaway.
    Vil gerne deltage med tre lodder!

    Julehilsner herfra Camillla

    ReplyDelete
  58. Sådan noget kunne jeg godt bruge,

    2 lodder herfra - og det 3. er på trapperne !

    Mvh
    Mette

    ReplyDelete
  59. Jeg er med på tre lodder - intet skal være uprøvet for at vinde.

    Hvor er det nogle fine ting du laver.

    :-) Mette C, Nyk. F.

    ReplyDelete
  60. Hejsa,

    Jeg vil mægtig gerne være med i din give away. Ønsker mig nemlig noget tapet til kommende sætterkasser mm. Jeg er allerede fast og trofast læser af din fine blog. Jeg linker også til din giwe away, så 3 lodder til mig tak.

    Rigtig glædelig jul til dig og din familie

    MVH Kristina

    ReplyDelete
  61. Wow! For en fantastisk giveaway! Denne skulle jeg gjerne ville vinne....:) Håper på en forsinket julegave fra deg;)

    3 lodd til meg takk! Med ønske om en god jul til deg og dine.

    ReplyDelete
  62. Uhhhh jeg har været ude hele dagen og skal lige indfange dagens indlæg... jeg skal da lige nå at være med i kampens hede eller kulde må det vist være!

    3 lodder i puljen :)

    ReplyDelete
  63. Åh, du har jo 300 følgere nå! :) Jeg er allerede fast leser, og nå har jeg også lagt link til den utrolig herlige bloggen din fra siden min. :) Og jeg ville hoppe i taket av glede om jeg vant noen meter tapet!! :)

    Ønsker deg og dine en fortryllende jul!

    ReplyDelete
  64. Øv da også, jeg blev nr 301 og jo nok derfor udenfor chance. Ville ellers elske lidt af dit skønne papir.
    Krydser fingre og napper 2 stk :-)

    ReplyDelete
  65. Uha nogle fine tapeter... er i gang med en sætterkasse så ville være fantastisk at vinde;-)

    Melder mig med 2 lodder.

    Glædelig jul.

    ReplyDelete
  66. Uhhh, det lyder da fantastisk! Jeg ville æææælske at få lidt af dine tapeter. Men mon jeg kan nå at være med - selv om jeg i forvejen er fast læser, men jeg kan se, at du nu er oppe på over 300! Flot!
    Jeg hepper med 3 lodder!
    Kh Signe

    ReplyDelete
  67. Wow hvor en give away! Jeg går fuldstændig i svimer over dit fantastiske tapet!! Smider straks 3 lodder og krydser alt hvad jeg har!!!

    ReplyDelete
  68. Uhh....elsker dine smukke ansigter.
    fed give away. jeg er klar på 3 lodder

    ReplyDelete
  69. Jeg skynder mig og håber, at jeg kan nå at være med på 3 lodder.

    ReplyDelete
  70. Åh jag vill jättegärna vara med i tävlingen! Vilken fin vinst! Tack för en otroligt inspirerande blogg också :O) Jag lägger till mig som fast läsare och hoppas att mina två chanser tar hem vinsten ;)

    God jul önskar Josefine!

    ReplyDelete
  71. Swoon! That bucket is too cool...

    ReplyDelete
  72. Juubbiii jeg er vil osse 2 lodder her fra ;0)

    ReplyDelete
  73. Jeg er med på tre lodder, hvis det er muligt at være med endnu :)

    ReplyDelete
  74. Ja! Så hyggelig! Søsteren min på Ein Gul Knapp tipset meg om siden din, og jeg elsker gamle tapeter.

    Fin blogg du har!

    Hilsen Gine
    www.gine.se

    ReplyDelete
  75. Jeg prøver med 3 lodder selvom du jo har rundet de 300 læsere tillykke med det :-)

    ReplyDelete
  76. Hej Lisbeth

    Så er det godt du er færdig med de sidste dukker så du har tid til at trække lod blandt de mange kommentarer :-)

    Synes dine dukker bliver dejligere og dejligere.

    Men jeg er selvfølgelig med på 3 lodder; jeg har absolut ingen erfaring med vintagetapet men vil gå i gang med at eksperimentere oppe på drengenes værelse hvis jeg vinder.

    Og hav nu en dejlig fødsel HVIS lille My pludselig skulle få lyst til at kigge ud til jul og julegaver ;-)

    Kh Sus

    ReplyDelete
  77. WOW, så lekkert! Jeg vil gjerne være med og er allerede fast følger;) Ønsker deg en riktig så fin jul!

    ReplyDelete
  78. Hej!
    Jeg vil da også være med!!!
    Super præmie og tillykke med over 300 læsere!
    Rigtig glædelig jul til dig og dine kære!
    Heidi

    ReplyDelete
  79. Ups glemte at skrive er med 3 lodder!

    ReplyDelete
  80. Nøj, hvor ville jeg føle mig heldig, hvis jeg vandt sådan en præmie- Jeg er med - 2 lodder :)

    ReplyDelete
  81. Århh hvor fedt.
    Jeg er allerede fast læser, og vil gerne deltage med 2 lodder.

    Håber ... :)

    ReplyDelete
  82. Jeg vil også være med! :o) 2 lodder
    /Signe

    ReplyDelete
  83. Hvis det ikke er for sent altså - så vil jeg da gerne deltage med et lod :-)

    ReplyDelete
  84. Håper jeg rekker å være med! Du har en kjempefin blogg! Jeg har meldt meg som følger og jeg skal linke fra bloggen min! Om jeg er heldig og får være med så napper jeg 3 stk

    ReplyDelete
  85. Jeg vil meget gerne være med med to lodder. :) Fed give away!

    ReplyDelete
  86. uuh jeg er med - sikke en lækker give away

    ReplyDelete
  87. Hej Lisbeth.

    Den vil jeg gerne være med på - med 3 lodder. Jeg vil også gerne ønske dig og din familie en rigtig god jul og jeg håber, at julen bringer en lille ny lækker baby til jeres familie...God jul. Janet

    ReplyDelete
  88. fed give away. To lodder til mig, tak :-)

    ReplyDelete
  89. Hvis det ikke er for sent, er jeg med på 3 lodder :-)

    ReplyDelete
  90. Jeg napper MEGET GERNE to lodder, hvis muligt...

    God jul...

    ReplyDelete
  91. Og et par lodder til mig også!!!
    Glædelig jul og godt nytår!
    /Marengse

    ReplyDelete
  92. Jeg er med på 2 lodder:-)

    ReplyDelete
  93. UHHHHH det ser ikke ud til vinderen er trukket så jeg er med på 2 lodder - selv om der er flere end 300 - flot...
    du kan også nå min give away indtil i aften

    ReplyDelete
  94. Ja tak, siger jeg bare... Jeg smider 3 lodder i.

    ReplyDelete
  95. IIIHHH manner - jeg er klart med :-))

    Rigtig glædelig jul til dig og dine :-)
    Kh Tina

    ReplyDelete
  96. Hov glemte lige.... 3 lodder :-))
    Kh Tina

    ReplyDelete
  97. Jeg kan se, at du har rundet de 300 faste læsere, men hvis jeg kan nå det, vil jeg gerne være med og smider 3 lodder i puljen ;o) Skønne gaver i øvrigt.

    ReplyDelete
  98. Takk for flott giveaway.Og dukkene du lager er fantastiske, kunne også gjerne tenkt med guttedukke.
    Ha en fin dag!!3 lodder til meg:)

    ReplyDelete
  99. Skønne tapeter. Vil gerne være med på 3 lodder!

    ReplyDelete
  100. kære lisbeth,
    så nåede du op på 300 inden jeg fik lagt en kommentar. hvis puljen stadig er åben, vil jeg gerne be om 2 lodder.
    ønsker dig og din skønne familie en glædelig jul, og skulle du gå før i fødsel, krydser jeg fingre for en helt fantastisk oplevelse og et varmt velkommen til det nye blomsterbarn:)
    kærligst kirsten

    ReplyDelete
  101. Håber jeg kan nå at være med. Smider to lodder i puljen.

    ReplyDelete
  102. Flot gave. Jeg vil gerne være med. God Jul ;-)

    ReplyDelete
  103. Jeg synes jeg lagde en kommentar i går, men kan ikke se den. Måske fik jeg det alligevel ikke gjort. Jeg er i hvert fald med på 2 lodder.
    Glædelig jul.

    ReplyDelete
  104. Man har vel lov at håbe :D

    Smider 3 lodder i puljen!

    Ha' en rigtig dejlig jul!

    ReplyDelete
  105. Jeg er på med 2 lodder :)

    Kh Julie Leander

    ReplyDelete
  106. Sikke en lækker præmie..:)

    Jeg er med på to lodder og krudser findre for at min tøs' møbler skal ha' lidt nyt pynt..;)

    KH Anne

    ReplyDelete
  107. Hej.
    Jeg vil gerne melde mig til to lodder. Tak!
    Knus Trine

    ReplyDelete
  108. Det kunne jeg smaddergodt bruge til et januarprojekt og en gave. Derfor to chancer/lodder til mig, tak :)

    ReplyDelete
  109. Åh, jeg ville gerne vinde, har en sættekasse, men ingen papir til den:-(
    Hvor er de smukke de mange dukker du har lavet på det sidste:-) Er med med to lodder i denne omgang:-)
    Mvjuleh Lone

    ReplyDelete
  110. Jeg har ingen vintagetapet overhodet, så dette må jeg være med på! Har deg på bloglinesen min og er fast leser.

    ReplyDelete
  111. Kan man lige nå at være med. Jeg allerede fast læser, men jeg vil ivrigt linke til dig.
    Glædelig jul

    ReplyDelete
  112. Glædelig jul..jeg vil så gerne vinde!! Krydser fingre. Elsker at kigge og læse på din blog. KH Mia (prøver med 3 lodder)

    ReplyDelete
  113. Jeg vil gerne være med! Med tre lodder, tak:)
    God jul, Katrine

    ReplyDelete
  114. Nydelige tapeter! Jeg vil gjerne være med! Linker til din blogg og legger deg på Bloglovin'! Så 3 lodd om Bloglovin' teller :-)
    Riktig god jul!

    ReplyDelete
  115. Hejsa

    mon jeg også lige kan nå,med....:0)
    2 herfra...

    ReplyDelete
  116. Nydelig blogg! Jeg er med, legger i 3 lodd:) Ha en strålende helg!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!