Friday, December 11, 2009

Isabella




Her er Isabella, som rejser hjem til sin skønne Filippa-mor i næste uge. Isabella skal lige have lidt mere nyt tøj før hun rejser... Hun kan jo ikke ankomme med bare ben!
Her sidder hun i sin lille strik-cardigan og har lige foldet en fin julestjerne. Hun glæder sig til at se sin mor juleaften.

Der er også mange flere skønne dukker på vej, som skal glæde små piger og drenge til jul!

Jeg vil i øvrigt undskylde manglen på kalendergaver. Jeg har travlt med dukkesyningen, men jeg lover, at der kommer flere i næste uge.

Jeg har modtaget mange mails på det sidste om dukkekursus, dukker osv. Jeg lover at jeg svarer, så snart jeg har et roligt øjeblik! Tak for tålmodigheden.

17 comments:

  1. Uha, hun er skøn - er sikker på at Filippa - og hendes mor - vil elske hende :-)

    ReplyDelete
  2. Nøøøj Lisbeth, hun er jo helt fantastisk den lille Isabella :o) Kom straks til at tænke på "regnsangen" - den må jeg lære Filippa, så vi kan synge den sammen :o)
    Er vild med hendes flotte cardigan.

    Kh Berit

    ReplyDelete
  3. Heldig de som får en sånn dukke!! Kjempesøøøøt!

    ReplyDelete
  4. Ej, hvor er hun skøn, Lisbeth! Heldige, heldige lille pige, der får hende i julegave! :-)

    ReplyDelete
  5. Åh, så sød! Og så lækker en cardigan :)

    ReplyDelete
  6. Åh, så fin! Og så lækker en cardigan :)

    ReplyDelete
  7. Åh hvor er dine dukker vidunderlige. Det er lige til at blive glad af. Måske skulle min datter ønske sig en i fødselsdagsgave.
    De er så smukke og levende.

    ReplyDelete
  8. Dine dukker er bare så søde. Kunne næsten selv blive fristet. :-9
    Tusinde tak for den flotte blomst.
    Den skal lige sættes fast på tasken og så bliver den vist frem.
    Endnu engang tusinde tak.

    ReplyDelete
  9. Hvor er de altså fine dine dukker.

    ReplyDelete
  10. Det er virkelig en fantastisk dukke. Jeg håber der er plads på kurset til mig, for jeg må bare lave sådan en dukke til min søn :) Men jeg gætter på at det kræver lidt øvelse at lave dem så fine som du. Tror dog at min søn bliver glad alligevel :)

    ReplyDelete
  11. Hold da op, hvor er den fin, denne dukke! Er helt pjattet med den strik cardigan!
    Du spytter jo dukker ud lige for tiden - dejligt at så mange små piger og drenge får en unik Smilerynker dukke under juletræet i år ;o)
    Kh Ulla.

    ReplyDelete
  12. Sikke du får sendt dukkebørn ud iverden :-)

    ReplyDelete
  13. Så nydelige dukker du lager. De er nok gode å kose med, og så personlige!

    ReplyDelete
  14. Jeg gennemelsker dukken men mindst lige så meget den strikcardigan. Den skulle bare være lidt større, så kunne jeg klemme mig i den ;)

    ReplyDelete
  15. For noen vidunderlige vakre dukker. Jeg blir mormor i januar og blir det en pike, skal jeg bestille en dukke fra deg, eller måske en liten gutt som liker dukker. Storebror har aldri lekt med dukker, men personligheten kjenner vi jo ikke ennu. Blir det nye barnet lik broren, får det brune øyne og hengekrøller. En slik dukke vil vi gjerne ha. Lykke til med fødselen og den lille nye.
    Klem!

    ReplyDelete
  16. Isabella is a amazing girl, and her sweater is fantastic. I loved so much!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!