Wednesday, December 9, 2009

Ih, hvor blev jeg glad...

I dag kom postbuddet nemlig med en pakke, fra en sød sød blogger, som har købt en dukke af mig til sin datter...
To fine snittede heste og en vogn lavet af hendes farfar! Jeg blev virkelig rørt over det. Tusinde tak Janet. Det var dejligt at møde dig i lørdags og jeg håber, at jeg møder dig igen!

I was so happy today when the postman arrived. He delivered a package from a sweet sweet blogger who bought a doll from me for her daughter a little while ago.
Thank you Janet. It was so sweet of you. I love the horses!!
It was so lovely meeting you in Århus and I really hope I will meet you again.

6 comments:

  1. De er godt nok også søde !

    ReplyDelete
  2. Sikke gavmildt, de er meget fine

    ReplyDelete
  3. Det var da en dejlig gave - hvor er de fine!

    ReplyDelete
  4. HOLD da op, hvor er de flotte!! Man får virkelig lyst til at røre.

    ReplyDelete
  5. Sikke en dejlig overraskelse. Hvor er de fine :)

    ReplyDelete
  6. Sikken nogle fantastiske heste.. tænk der stadig er nogen der kan lave noget så lækker..

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!