Tuesday, December 29, 2009

Genbrug...


Med en lille smule kreativitet kan man nemt forny kedeligt brugt babytøj!
Her har en gammel flyverdragt fået nyt liv!

Man kunne jo bare købe nyt, men jeg synes det er synd og skam, hvis tøjet stadig fungerer og er i fin stand.
Jeg elsker genbrug og køber sjældent nyt tøj til mig selv. Både fordi jeg synes det er for dyrt, men også fordi jeg tit synes, at der er langt mere charme over smukke vintage-kjoler og frakker og så elsker jeg det særlige ved at have ting med historie...

...Og i disse tider er det jo også herligt at være lidt miljøbevidst...

14 comments:

  1. Hvor er den flyverdragt bare blevet super - du er sltså ferm til at give tingene nyt liv og et personligt præg!

    ReplyDelete
  2. Så hjælper det jo også lidt på det, at man er så kreativ som dig, Lisbeth :-) Super fin er den blevet! Ved i mon om det bliver en lillebror eller en lillesøster?
    Kh Stine.

    ReplyDelete
  3. Vi er ret sikre på, at det bliver en pige...;o) Jeg drømte det i starten af graviditeten og så må det jo være rigtigt... he he! Jeg er også blevet scannet og scanner-damen var ret sikker på at det virkelig var en pige, så mon ikke!?

    ReplyDelete
  4. Jeg digger den! Utrolig fin :) Og gratulerer med jente som kommer :)Spennende!

    ReplyDelete
  5. Så søtt det ble! Kjempefint!
    Hilsen fra Pillepalle

    ReplyDelete
  6. Drakten ble veldig fin og annerledes enn det man kan kjøpe :)

    Lykke til med alt, og godt nytt år!

    ReplyDelete
  7. Godt med genbrug, flyverdragt og krea fingre som dine :)

    ReplyDelete
  8. Det ble en skikkelig tøff dress! Lykke til i dagene fremover. Høres ut som at du har hatt det travelt i dagene før jul, så nå håper jeg du får tid til å slappe av litt også :)

    ReplyDelete
  9. hvor er flyverdragten blevet fin-yndig lille sag...
    et skønt nytår til dig og familien-og en varm velkomst til den lille ny, som nok skal hjælpe dig godt igennem fødslen. held og lykke:)

    ReplyDelete
  10. Vilken fin och intressant blogg!
    Hamnar på min länklista nu...

    ReplyDelete
  11. Hvor blev den bare fin! Det var da en god ide at friske den hvide flyvedragt op på den måde:)

    ReplyDelete
  12. Jeg elsker virkelig også bare genbrug! Og er også af den type, som bare ikke kan nænne at smide ud med mindre det er fuldstændig tynd/nedslidt.
    Rigtig fin er dragten blevet! :-)

    ReplyDelete
  13. Vilken fin overall! Din blogg är en oändlig inspirationskälla för mig :0) Tack och gott nytt år! Kram från Josefine

    ReplyDelete
  14. Hei.
    Og godt nytt år til deg og dine!
    Jeg vandret rundt i bloggverdenen og kom heldigvis inn til deg. Jeg er også glad i gjenbruk, og i dukker :) Har ennå ikke laget meg en slik selv, men jeg har materialet klart.
    Jeg legger en link til bloggen din hos meg.
    Hilsener fra Siri

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!