Tuesday, December 8, 2009

8. December


Dagens gave er et par fine balloner til at klistre op på væggen. De er klippet ud af vintage tapet og vil pynte fint på børneværelset.

Læg en kommentar og jeg trækker den heldige i morgen.

Husk at det er sidste dag i dag med 25% rabat på mit børnetøj hos MilleDille.dk

Hav en dejlig dag.

Todays gift is a set of ballons to put up on the wall. They are cutouts from original vintage wallpaper. Fits perfect in the kids room.

Leave a comment and I will pick the lucky one tomorrow.

Remember that the 25% discount on my childrens clothes is still on for today. The offer ends tonight. You can buy my lovely clothes at MilleDille.dk. The store will ship outside Europe as well.
Have a nice day!

21 comments:

  1. Sikke en god idé og hvor er de fine.

    ReplyDelete
  2. Hvor er de fine.
    Vh Mette

    ReplyDelete
  3. fine, de vil også pynte på min væg.

    ReplyDelete
  4. Hvor er de søde!

    Krydser fingre for, at de vil her hjem og hænge over Carla´s seng :)

    Har du lyst til at kigge forbi min Giveaway med armbånd?

    God dag
    vh Mette

    ReplyDelete
  5. De er vel nok fine :-)
    Kh Stine

    ReplyDelete
  6. Ja de er da super fine...

    Kh Maria

    ReplyDelete
  7. Så fine de var! Ville passet utmerket på barnerommet vi holder på å pusse opp til vår lille gutt:)

    ReplyDelete
  8. Smukke farvede balloner! De må gerne flyve hjem til mig! Kram C

    ReplyDelete
  9. Hvor er de fine, de ville passe fint på væggen i gæsteværelset til glæde for mit barnebarn.

    ReplyDelete
  10. De er virkelig herlige!
    Jeg er med!

    ReplyDelete
  11. De ville være rigtig fine på min datters værelse... :-)

    ReplyDelete
  12. Jeg er klart med :-) De er lige til at blive i godt humør af :-)
    Kh Tina

    ReplyDelete
  13. takk for fin inspirasjon, helt til Norge, du spreke og flotte gravide!
    Ballongene ser jeg helst sveve helt hit. Inn på rommet til min lille Nils som har travle dager i ny barnehage...!

    ReplyDelete
  14. hvor er de flotte :) og tak for din mail ang dukken... bestiller helt sikkert en hos dig inden jeg skal føde :) de er så flotte :)
    Rikke

    ReplyDelete
  15. De ville pynte på lillemandens værelse, som forhåbentlig snart er færdigt....De er MEGET fine:-)

    ReplyDelete
  16. Så nydelige;) Disse hadde passet perfekt på Thelmas rom!

    ReplyDelete
  17. De vil da være perfekte på Johannes' værelse! Jeg er med :-)

    ReplyDelete
  18. Hej Lisbeth - jeg falder helt i staver hver gang jeg er forbi din side.. det er så dejlige sager du laver... Klem fra C

    ReplyDelete
  19. Så fine! Kan man stadig være med i trekningen mon tro, selv om det er blevet den niende?!

    ReplyDelete
  20. Min søster venter en pige, og de ville være den fineste julegave til hende. Tak for inspiration. Mange hilsener Linda

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!