Monday, December 7, 2009

7. December



Allerede d. 7. december... December flyver af sted!
Jeg havde en dejlig og travl lørdag i Århus.

Kalendergaven i dag er, at jeg tilbyder 25% rabat på alt mit børnetøj hos MilleDille! Bemærk at tilbuddet kun gælder i dag mandag og i morgen tirsdag!!
Det er et helt særligt tilbud, fordi jeg normalt ikke nedsætter prisen på mit børnetøj, så hvis du lige står og mangler en julegave skal du springe til nu.

Vinderen af den fine hæklede blomst er Pia... Stort tillykke!!

December runs so fast!
Today my gift to you is a 25% discount on my childrens clothes. It is available here.
Notice that the offer is only on for today and tomorrow. It is a very special offer because I usually don´t give discounts on my clothes. So If you need a very special christmas present don´t hesitate...

The lucky winner of the pretty flower is Pia! Congratulations.

Have a wonderful day!

3 comments:

  1. hej lisbeth,
    tak for din søde og ærlige kommentar. jeg er enig med dig-absolut. til tider synes jeg bare, at nu må jeg være voksen, ansvarsfuld og træffe et valg der fastlægger ting for mig i fremtiden (hvilket aldrig bliver til noget, fordi jeg hele tiden tilpasser mine valg til mit og famliens liv! kan man leve for meget i nuet og glemme fremtiden??)
    håber du havde en skøn skøn weekend og at maven har det godt:)
    kh kirsten

    ReplyDelete
  2. Ihh.. hvor blev jeg glad, da jeg så jeg havde vundet. Sender dig en mail..

    ReplyDelete
  3. Hejsa! Nu har jeg beundret dine fantastiske kreasjoner længe :-). Jeg lurer på om det overhodet er noen mulighet for å lave en gerd kjole/ eller lis kjole i strl 2-3? Kan se den kun er i strl 5-6 på milledille..

    Knus fra Norge :-)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!