Friday, December 4, 2009

4. December


Dagens gave er en fin håndhæklet blomst. Nedenunder blomsten er der endnu en blomst som er filtet i en sart rosa farve.
Efterlad en kommentar og jeg finder den heldige på mandag.

Kalenderen holder pause i weekenden, da jeg skal besøge en sød veninde i Århus og til julebasar på Steiner-skolen. Jeg glæder mig!

Today's gift is a lovely hand-crocheted flower. Underneath the flower is a felted flower in a pale pink color.
Leave a comment and I find the lucky one on Monday.

The calendar is taking a brake during the weekend as I am visiting a dear friend in Århus. We will attend the Waldorf christmas market at the Waldorf school.

Og til vinderen af det fine vintage tapet... Tillykke til Helena!!
Du må lige sende mig din adresse, så jeg kan sende dig det fine tapet.

33 comments:

  1. Jeg vil gerne prøve lykken igen :-)

    ReplyDelete
  2. Jeg prøver lykken igen!

    ha en rigtig god weekend:)

    ReplyDelete
  3. I'm in. Ha en skøn weekend i det århusianske...

    Og sikek eng od brug, du fik af mien to tapetfugle - du er altså super opfindsom!

    ReplyDelete
  4. Jeg prøver lykken igen - blomsten er meget fin!
    Rigtig god weekend!
    Mvh Louise

    ReplyDelete
  5. Den ville passe godt til min nye strikketaske. God tur og god weekend.

    ReplyDelete
  6. Den er vel nok fin:-)
    God fornøjelse i Århus. Bare det var mig. Hils derover ;-)

    ReplyDelete
  7. Jag vill gärna vara med!

    ReplyDelete
  8. hej lisbeth,
    ihh hvor er den fin-vil gerne med i lodtrækningen:)
    ønsker dig en skøn weekend i århus med gode oplevelser og en dejlig basar,
    kh kirsten

    ReplyDelete
  9. Jeg vil også gerne være med. Det er en rigtig fin blomst.
    Rigtig god weekend.
    Vh Maria

    ReplyDelete
  10. Fin blomst!

    Ha en dejlig venindeweekend:)

    ReplyDelete
  11. Jeg håber jeg vinder denne fine blomst :-)

    ReplyDelete
  12. Jeg prøver også lykken igjen. Kos deg masse i helga :-)

    ReplyDelete
  13. Åh, jag är jättegärna med! Ha en fin helg! /petra.h

    ReplyDelete
  14. jeg vil veldig gjerne være med!

    ønsker deg en fin tur til din venninde og basarbesøk,
    klem :)

    ReplyDelete
  15. Åh hvad bliver jeg glad for tapetet! Sender dig straks min adresse! Og god tur til Århus. Her i Odense holdt vi julemarked sidste lørdag, sååå hygeligt. Og forresten vil jeg da gerne være med idag igen, hvis man må;-)) Kh, Helena

    ReplyDelete
  16. Hvor er den bare fin :-)

    Ha en dejlig jule-weekend :-)

    Kh Tina

    ReplyDelete
  17. Jeg vil da også prøve lykken! God weekend.

    ReplyDelete
  18. Håber på det snart lykkes.
    Fortsat god weekend.
    KH Pernille

    ReplyDelete
  19. Ja, den var jo nydelig! Jeg er med! :) God helg!

    ReplyDelete
  20. Ja, den var jo nydelig! Jeg er med! :) God helg!

    ReplyDelete
  21. Uh hvor er den fin. Sikke en lille vinterblomst.

    ReplyDelete
  22. Tenk at jeg ikke hadde fått med meg adventskalenderen i bloggen din. Nå skal jeg følge nøye med fremover, og denne blomsten var jo bare nydelig!

    ReplyDelete
  23. Så yndig - Håber jeg bliver den heldige:o)

    ReplyDelete
  24. Jeg vil også gerne være med.

    God weekend ;o)

    ReplyDelete
  25. Jeg vil meget gerne prøve lykken :-)

    ReplyDelete
  26. Jeg vil da gerne være med ;)

    Og så må jeg lige fortælle dig, at Ella ELSKER sin dukke. Det var kærlighed ved første blik og dukken er med overalt. Hun er så sød, når hun simpelthen ikke kan hygge i sofaen før hun har hentet dukken. Lige nu sidder hun her ved siden af mig (hun VIL IKKE sove) og hviner af begejstring over billedet på din blog af en dukke magen til.
    Kram

    ReplyDelete
  27. Hvor er det bare sødt og rørende! Jeg bliver så glad!

    ReplyDelete
  28. Have fun, we just had our Advent market at our Waldorf school, so cute.
    You can enter my give away as well, if you like tshirts.
    Have fun this weekend.
    xg

    ReplyDelete
  29. Hvor er den fin. Jeg vil gerne prøve lykken :-)

    ReplyDelete
  30. Eijj hvor er den altså sød, den lille blomst. Jeg vil gerne prøve lykken.
    KH lise

    ReplyDelete
  31. uh så fin den er.. Den ville jeg gerne vinde.. :-)

    ReplyDelete
  32. Tak for de interessante oplysninger

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!