Wednesday, December 2, 2009

2. December



Så blev det d. 2. December og dagens kalendergave er 6 søde polstrede knapper. Skriv en kommentar og jeg finder den heldige vinder i morgen.

Vinderen af stjernelanternen blev Grundglad. Tillykke!
Du må meget gerne sende din adresse til min mail, så kommer der en fin stjerne hjem til dig!

Translation:
Here is my second gift to you. 6 small fabric covered buttons. Leave a comment and I will choose the lucky one tommorrow.

Yesterdays winner was Grundglad. Congratulations!

54 comments:

  1. Hvor er de fine :) Jeg vil gerne være med!

    ReplyDelete
  2. De var dog de fineste - og når man aldrig selv få tage sig sammen til at lave nogen, må man jo håbe på at vinde.


    /Mette

    ReplyDelete
  3. Søde knapper du har lavet. De er unikke og vil pynte på ethvert stykke strik eller andet.

    ReplyDelete
  4. Sådan en lille håndfuld smukke knapper vil jeg gøre mig eksra december-glad i dag. Dem vil jeg da gerne vinde :-) Mvh Nina

    ReplyDelete
  5. hej lisbeth,
    ihhhhh dem vil jeg gerne eje. de kunne være så flotte på mit tøj og lige være prikken over i´et.
    ønsker dig en skøn dag,
    kh kirsten

    ReplyDelete
  6. Det er da bare de fineste knapper, dem ville jeg være begejstret for at vinde!

    ReplyDelete
  7. Ååå. disse var fine. Krysser fingrene:)

    Ha en flott adventstid.

    ReplyDelete
  8. Jeg er da straks med - de er supersøde. Hilsen Dorthe (ny blogger)

    ReplyDelete
  9. Åhh så fina knappar! Dom vill jag gärna vinna ;-)

    ReplyDelete
  10. Hvor er de bare super fine! Kan jo bruges til alverdens ting og sager, men vinder jeg skal de bruges til en lille kjole til min datter!

    ReplyDelete
  11. Så fine knapper :-)
    Kh Pernille

    ReplyDelete
  12. Sikke nogle søde knapper, dem vil jeg gerne vinne!!

    Ha en god dag:)

    ReplyDelete
  13. Sikke nogen petit smukke knapper.. de må gerne finde vej til mig ;]

    Glædelig 2. december til jer..

    Kh Maria

    ReplyDelete
  14. Jeg vil meget gerne være med igen - fine, fine små knapper, jeg sagtens kan få brugt...

    ReplyDelete
  15. Tillykke til GrundGlad- den heldige :-)
    Jeg vil meget gerne være med igen!
    Sådanne knapper er fyldt med muligheder :-)

    ReplyDelete
  16. Hej Lisbeth, sikke et gavehumør du er i - herligt :o) Jeg vil da elske at vinde de smukke knapper :o)
    Hvordan går det med dukkeprojektet til Filimus?
    Julehilsen fra Berit

    ReplyDelete
  17. Nøj hvor er de fine!
    Sikke mange fine små gaver du får lavet. Jeg vil da helt vildt gerne vinde de små fine knapper :)

    ReplyDelete
  18. Ih, hvor fine! Dem vil jeg gerne vinde :)
    Kh. Mia

    ReplyDelete
  19. Hvor er de altså søde, jeg melder mig ind i kampen om at vinde dem :)

    ReplyDelete
  20. Dem vil jeg sørme gerne vinde!

    ReplyDelete
  21. Ihh, hvor er de søde! Dem vil jeg da smadder gerne vinde når det nu ikke blev den fine lanterne :-)

    ReplyDelete
  22. hvor er de fine - jeg håber jeg bliver den heldige vinder!

    ReplyDelete
  23. skønne knapper :-D

    Mette

    ReplyDelete
  24. De er rigtig fine. Jeg vil også være med!

    ReplyDelete
  25. Jeg elsker stoffknapper - og melder meg på trekningen her umiddelbart!

    ReplyDelete
  26. Hej Lisbeth - jeg er med igen :-)

    ReplyDelete
  27. Super fine knapper - de vil jeg gjerne ville ;-) Jeg er med! klem

    ReplyDelete
  28. Umanerligt fine knapper. Jeg krydser fingre og tæer!

    ReplyDelete
  29. UH nogle fine smukke knapper!
    Dem vil jeg gerne ha fingrene i :-)

    Glædelig 2. december

    ReplyDelete
  30. UH Nogle fine knapper!
    Jeg vil også være med!

    glædelig 2. december

    ReplyDelete
  31. jeg er ny...fine knapper...jeg er med.

    ReplyDelete
  32. Jeg er også med, min datter ville elske "Babussa". Kh, Helena

    ReplyDelete
  33. Juhuuuuuu! Det var en dejlig overraskelse - jeg sender dig straks min adresse. Og mange mange tak! :-)

    ReplyDelete
  34. Åhh dem kan jeg sagtens bruge til et eller andet ;)

    ReplyDelete
  35. Nämen åh så söta! Och jag som älskar knappar!

    Såklart att man måste vara med!

    ReplyDelete
  36. Jeg vil også gerne være med. Krydser fingre for at jeg er heldig :-)

    ReplyDelete
  37. Hej. De knapper ville være fantastiske på Agnes´ jule-nederdel. Kh Janer

    ReplyDelete
  38. Hvor er de skønne!
    Dem vinder jeg gerne ;)

    MetteSofie

    ReplyDelete
  39. De passer lige til mig :o)

    KH Mette

    ReplyDelete
  40. Kjempefine knapper! Disse lanterner liker jeg også veldig godt! Hadde fått kjøpt en sånn på et marked i Steiner skolen for noen år siden. Hilsen fra Pillepalle

    ReplyDelete
  41. Så morro med julekalender!! Klart jeg må være med her, så nydelig en gave:)

    ReplyDelete
  42. jeg er da helt vild med de knapper der , hvor er de bare fine :-)
    kh Rikke

    ReplyDelete
  43. Aaaaaaj, hvor er de bare fine. Dem ville jeg elske at kreere noget med!!
    Krydser alt, hvad jeg ejer og har :-)

    ReplyDelete
  44. De er da bare fore kære og jeg er vild med babuska, så jeg vil gerne være med.

    ReplyDelete
  45. De er da bare fore kære og jeg er vild med babuska, så jeg vil gerne være med.

    ReplyDelete
  46. Rigtig fine knapper:-)

    ReplyDelete
  47. Hejsa... dejlige knapper og fed blog du har..

    Jule hilsner Bettina

    ReplyDelete
  48. Hvor vil de knapper bare klæde min datters hjemmesy :-)

    ReplyDelete
  49. For noen nydelige knapper. Jeg tenker stadig på å lage slike, men det lar vente på seg. Det hadde seøvfølgelig vært hyggelig å vinne noen.
    Lykke til med den forestående fødselen!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!