Wednesday, November 11, 2009

Men dejlige dreng...



Jeg er i gang med at lave en hyggelig krog til Storm på børnenes værelse. I går satte jeg tapet op og det blev noget så fint! Storm er ikke til de store forandringer, så jeg var meget spændt på hvordan han ville tage, at hans seng var blevet flyttet og det nye tapet. Da han kom hjem fra børnehave, blev han noget så glad. Han ville i seng med det samme (kl. to om eftermiddagen), bare fordi han skulle ligge og kigge på tapetet. Han kom dog op igen og da han skulle i seng om aftenen, ville han have lyset tændt, da han skule sove. Jeg tænkte at han måske var lidt utryg ved at skulle sove et nyt sted og sagde... "Ok, så lader vi det være tændt lidt". Det var bare ikke nok... "DET SKAL VÆRE TÆNDT HELE NATTEN!!!" sagde den lille mand. "Jamen lille skat, du har jo både Indigo (Storms dukke) og Ninse (Hans højt elskede kanin) hos dig, så du kan sagtens sove, selvom lyset er slukket...!!"... "Jamen mor! Jeg skal jo se på tapetet hele natten!!"
Så meget for min pædagogiske sans! Jeg slukkede altså lyset og så sov han to minutter senere!

I skal nok få lov at se hele resultatet, når det er helt færdigt!!

2 comments:

  1. Tænk at du nænnede. Der tror jeg simpelthen min bløde hjerte var løbet af med mig.

    ReplyDelete
  2. Ja... Jeg er skrap;o) Han var altså bare så træt så træt, så han måtte sove;o)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!