Sunday, November 8, 2009

Flere smil...



Se her...
"Check it out"

8 comments:

  1. Fantastisk øreluner der ;-) Og bukserne minder mig om min barndom!!
    KH

    ReplyDelete
  2. Wonderful!
    You have a great blog!
    Pretty things for and with love!
    Thank you very much...:)
    Best wishes and a good time for you with luck and happiness,
    martha

    ReplyDelete
  3. Lige netop Tusindfryd...

    Jeg svælger også tit i nostalgiske minder, når du viser dine nye kreationer her på bloggen :-)

    Er selv inspireret af 70'erne og nostalgisk retro i mine kreationer, men din farveglæde og dit materiale-orgie overstråler mit... og vist de flestes - din stil er helt din egen og meget inspirerende. Det er godt gået, synes jeg :-)

    Hilsen Helle

    ReplyDelete
  4. Fantastisk hue.....får selv lyst til at have sådan en, måske sønnen bare skal nøjes, fås den i en str
    4 år.
    Hilsen Pernille

    ReplyDelete
  5. Tak alle sammen for de søde kommentarer...
    Til Pernille... Jeg har faktisk en i voksenstørrelse i brun og lilla... bare lige hvis du skulle være fristet;o) Ellers er der en på milledille.dk i grøn og brun i str. 3-4 år. Den passer fint til én på 4 år... Hvis du er i tvivl, kan du måle hans hoved, så kan jeg fortælle dig om den passer...
    KH Lisbeth

    ReplyDelete
  6. De er da totalt skønne, de bukser!

    ReplyDelete
  7. behovet for at se:)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!