Tuesday, November 17, 2009

Farver på en regnfuld dag...






Colors on a rainy day ...

7 comments:

  1. Så inspirerande bilder!

    ReplyDelete
  2. Dejlige farver :).

    Hvad er det for noget garn der er strikket noget af, nederst i højre hjørne på næstsidste billede? Er helt vild med farverne på det.

    Mvh,
    Synne

    ReplyDelete
  3. Så fint med alle de fargene på spolene!!! Inspirerende!

    ReplyDelete
  4. Så fint med alle de fargene på spolene! Virkelig inspirerende!

    ReplyDelete
  5. Tak;o)
    Synne... Det er ren Merino-uld og vidste jeg bare hvor det var fra, så ville jeg også købe en hel masse. Har fået det foræret for længe længe siden...!

    ReplyDelete
  6. Arh pokkers :). Men tak alligevel.
    Du må ENDELIG sige til hvis du finder noget lignende et sted en dag.

    Mvh,
    Synne

    ReplyDelete
  7. Hej Lisbeth

    Fine farver - skønne billeder!

    Ha' en skøn dag...

    og kik lige forbi min nyoprettede give away, hvis du har lyst :-)

    Hilsen Helle

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!