Friday, November 20, 2009

Et lille fødselsdagsbarn...




Lille Agnes fylder 3 år i dag og får en dejlig dukke af sin mor og far, som jeg har syet...
Jeg håber hun bliver glad og får en god fødselsdag med sin mor og far og sit nye dukkebarn!
Det var noget så skønt at få lov til at sy dukken.
Tillykke med fødselsdagen til Agnes!

Translation: "Little Agnes turns 3 years old today and she gets a lovely doll, which I have made ...
I hope she will be very happy and have a nice birthday with her mother and father and her new doll!
Happy birthday!"

22 comments:

  1. Jeg er sikker på, fødselsdagsbarnet bliver henrykt over sin flotte gave :o)Tillykke med de 3 år til Agnes.
    Glæder mig til at se Filippas dukke :o)

    ReplyDelete
  2. Så nydelig hun er, dette kan du virkelig godt, skulle gjerne gått på kurs hos deg og lært denne kunsten,
    Og så fine klær du har sydd og strikket men søte detaljer. Flott!!

    Ha en fortsatt deilig fredag:)

    ReplyDelete
  3. Ihhh hvor er hun fin, Lisbeth!! :-)

    ReplyDelete
  4. For en fin dukke! Jeg følger med på bloggen din og har selv en syblogg, morsomt at Lille Agnes ble 3 år i går fordi det ble Min lille jente Timone også, født 19.11.06. Hvor gøy;) Du har en fantastisk blogg!! klem Therese

    ReplyDelete
  5. Du laver bare de mest fantastiske dukker, så mange fine detaljer. jeg er sikker på lille Agnes bliver glad for denne:)

    ReplyDelete
  6. Så fin hun er blevet og så farverig og glad ;-)
    Tillykke til agnes med de 3 år og den fine dukke.
    God weekend

    KH

    ReplyDelete
  7. Sikke fine ting du laver... Jeg ville SÅ gerne med på kusrus, men det er heeeeelt i Vandløs :-( PIV!!!
    Det må blive en anden gang! ;)

    ReplyDelete
  8. Sikker nogle fine dukker du syer :) Min mor lavede også sådan en til mig engang :) Den har jeg været rigtig glad for

    Knus og kram fra Tulle

    ReplyDelete
  9. Hvor er du bare dygtig til at lave smukke kramme-indbydende dukker!
    Kh Ulla.

    ReplyDelete
  10. For en delikat og flott stil du har på bloggen og det du lager. Herlige dukker! Jeg følger gjerne bloggen din og titter inn igjen.

    ReplyDelete
  11. Hej Lisbeth.

    Hun blev så lykkelig den lille Agnes. Hun er helt solgt. Dukken hedder nu Ingrid og bor i en lille flettet dukkevogn. Den er pt. med til fodbold og senere i dag skal vi igen holde fødselsdag, hvoir der også skal dækkes op til Ingrid. Jeg kan slet ikke fortælle hvor glad hun blev, mange mange tak til dig Lisbeth.

    ReplyDelete
  12. hov glemte at sige, at du kan se nogle billeder på min blog, og der kommer mange flere:)

    Kh Janet

    ReplyDelete
  13. Ih, hvor det bare varmer i hjertet, Janet! Dejligt at hun blev så glad det lille pus!! Og hvilket fint navn! Hun var da bestemt en Ingrid!!

    ReplyDelete
  14. ooh, she is so sweet! i love her face:o)

    ReplyDelete
  15. wow.. så fin den var!! Du lager så mye fint!!! Regner med at 3åringen ble kjempeglad for den:)

    ReplyDelete
  16. Å så fin! Og så göy å ha funnet bloggen din!

    ReplyDelete
  17. Sådan en lille pige kan da kun blive ovenud lykkelig for sådan en dukke.Hvor er du dygtig.
    God aften. Velkommen til min lille give away.
    Kh. Birgitte

    ReplyDelete
  18. For en nydelig dukke du har sydd. Hadde jeg hatt en liten jente eller barnebarn skulle jeg gjerne gitt henne en slik. Så flink du er.
    Gratulerer med fødselsdagen i dag.
    God søndag

    ReplyDelete
  19. fantastisk fin dukke!!

    ReplyDelete
  20. Jeg er lige ude på en lille retroblogsurf og faldt så ind hos dig! Du har en meget flot og glad blog! Jeg kommer gerne tilbage!

    ReplyDelete
  21. Jeg har altid vaeret vild med Waldorfdukken. Kan man egentlig koebe den nogen steder? Dit finish er fantastisk flot!

    ReplyDelete
  22. wow, lovvvve that doll, so sweet and looks so well made what a lucky little girl.....

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!