Wednesday, November 4, 2009

Endnu en skøn lille strik-sag....


Nu da min kæreste bestemte, at vi skulle beholde den anden lille strik-trøje selv, så måtte jeg lige lave en mere.
Denne her er også i det blødeste økologiske uld, med fine grønne hæklelommer og de fineste små knapper med fugle. Der er masser af kærlighed i den lille trøje og du kan få den lige her.

"I have knitted a little sweater in soft organic wool. It has small crochet pockets and buttons with lovely birds. There is plenty of love in this little sweater and it is available rigth here."

5 comments:

  1. Kærligheden strømmer ud af denne bluse, håber den får en glad ejer.
    Kh.

    ReplyDelete
  2. Hvor er den dog bare fin!
    Skulle nesten ønske jeg havde en lille en der kunne passe den!!

    ReplyDelete
  3. Den er bare fin, men nok for lille ;o)
    Jeg har lige lært (mig) at hækle og har lige i dag syet en oldemorfirkant på en pude, dog ikke som en lomme som du har.

    KH Mette

    ReplyDelete
  4. Øøøøj den er fin.
    Overvejer nu stærkt at kogevaske min datter så hun komme ned i den fine trøje her ;).

    Kh,
    Synne

    ReplyDelete
  5. Så vakker jakke:) Nydelige knapper og fine fargekombinasjoner!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!