Wednesday, November 11, 2009

En dejlig blød sweater



Nu er jeg kommet i gang med at sy noget lækkert drengetøj. Her er en skøn sweater i uld med håndstrikkede manchetter.

Det er også ved at være længe siden, at jeg har vist dukker... Der er et par der er ved at være klar, så dem får I snart at se!

Translation: "Now I finally started creating some clothes for the boys.
Here is a beautiful wool sweater with hand-knitted cuffs.

It is also about time that I show you some of my handmade dolls ... Two dolls are about to be ready. I will show you very soon!"

13 comments:

  1. Åh, hvor er den bare fin!

    ReplyDelete
  2. Aiiiiii hvor er den lækker.Jeg kan næsten mærke hvor varm og blød den er gennem skærmen.
    Mums ....

    ReplyDelete
  3. Hvor ser den bare varm og lækker ud!

    ReplyDelete
  4. Den er sørme skøn den trøje. God ide med de manchetter:-)

    ReplyDelete
  5. Helt utrolig fantastisk!
    Denne var kanllfin :O)

    ReplyDelete
  6. Det er super lækkert med de rå/grove ribkanter til den mere glatte fleece og så er isblå en af de farver jeg værdsætter rigtig meget! Super fed.
    KH

    ReplyDelete
  7. Tak;o) Ja, jeg elsker også den farve...
    Det er bare den lækreste uld. Har tit tænkt, at jeg burde sy noget til mig selv i det, men det gør jeg nok ikke...;o)

    ReplyDelete
  8. Hvor er den skøn! Ville næsten ønske, jeg havde en dreng, der kunne passe den... ;-)

    Tillader mig lige at benytte lejligheden til at reklamere for mine nyoprettede tre gaver, der er klar til at vandre ud i blogland... Håber, det er ok... :-/

    ... fugle, farver, retro og stofrester samt lidt vintage tapet i retrostil... Kik forbi og bliv fristet... :-)

    ReplyDelete
  9. Den genseren var superfin! Jeg liker så godt måten du setter sammen farger og mønstre på! Detaljene på klærne dine er helt herlige!!

    ReplyDelete
  10. den er helt fantastisk! Jeg er helt vild med den naturlighed du mikser kvaliteter og mønstre på. Så sejt!

    ReplyDelete
  11. Hej Lisbeth

    Vil bare lige sige, at din fuglepose ryger afsted med posten om lidt, Vi har været syge herhjemme, så derfor forsinkelsen...

    Har tagget dig i farvelegen her til morgen - se indlæg på min profil - håber, du vil lege med...

    Hilsen Helle

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!