Monday, November 30, 2009

5 uger tilbage...


Five weeks left...

32 comments:

  1. Kære Lisbeth

    Hvor ser du dog dejlig ud, glæder mig til at se hvad du gemmer derinde! Men først om 5 uger ;-)
    Glæder mig til at se dig lørdag kæmpe krammer venter på dig.
    God mandag.
    KH

    ReplyDelete
  2. Hvor er du ualmindelig smuk!! og sikke en flot bluse eller kjole du har på!!

    ReplyDelete
  3. Hvor er du dog smuk med din fine mave:)

    ReplyDelete
  4. Hvor er du smuk!!
    Kh. Johanne

    ReplyDelete
  5. Orv, Lisbeth! Du er godt nok smuk og meget indtagende med den mave dér. Håber du har det godt:)

    ReplyDelete
  6. Maria GrandtNovember 30, 2009

    Hvor er du dog smuk og yndig med mave på. Og sikken en flot kjole.
    Kh Maria G.

    ReplyDelete
  7. puhaa kan godt husk den tid... man er bare så spændt :0)Og sikker en fin mave, jeg selv lignede en hval(tog 33 kg på)så det var med god grund hi hi

    Ha en god dag

    ReplyDelete
  8. Hvor ser du dog godt ud! :-)

    ReplyDelete
  9. You and your belly are beautiful!

    Good luck :)

    ReplyDelete
  10. Jeg stemmer i. Du ser strålende ud og jeg elsker din kjole!! Har du selv lavet den?

    Hilsen Heidi (32+1)

    ReplyDelete
  11. Have a great last 5 weeks, and even a better time after that!

    ReplyDelete
  12. Tak, hvor er i søde!! Nej, kjolen har jeg ikke syet selv... Det er bare et genbrugsfund;o) Man kan være heldig en gang imellem... Tror jeg gav 100kr for den.

    ReplyDelete
  13. Hold op hvor er du smuk Lisbeth - flot mave og dejlig kjole :-)

    ReplyDelete
  14. Hvor er du smuk! Og så flot den mave altså sidder... De sidste fem uger vil sikkert gå stærkt; du har jo nok at se til :-)

    ReplyDelete
  15. Ja sikke flot du er med mave.. nu kab det jo snart ske når som helst..

    Kh Maria

    ReplyDelete
  16. Hej Lisbeth - du ser fantastisk ud! Tænk engang kun 5 uger igen. Jeg fødte 1 dag før termin med min nr. 3 selvom jeg havde haft veer on/off de sidste 3 uger op til termin. Jeg håber du slipper for de drilleveer. Jeg nåede endda at tilkalde familien 3 gange, så det var ved at drive mig til vanvid :-) Fortsat god graviditet. Kh. Mette

    ReplyDelete
  17. Absolutely beautiful picture, dress, anemone, you :)
    Congrats :D:D:D

    ReplyDelete
  18. Jeg tænkte om det var lidt grænseoverskridende at skrive at en vildt fremmede kvinde er smuk. Men jeg kan se at alle er enige. Så jeg samtykker, du er virkelig smuk og flot gravid. Håber du nyder de sidste 5 uger med spark og glæde.

    ReplyDelete
  19. Hvor er du bare smuk. Den mave dér sidder bare så fint på dig:-)
    Held og lykke med det:-)
    Kh Julie

    ReplyDelete
  20. Hvor er du bare smuk. Den mave dér sidder bare så fint på dig:-)
    Held og lykke med det:-)
    Kh Julie

    ReplyDelete
  21. kæreste lisbeth,
    du ligner en million- gud hvor er du altså bare himmelsk smuk. tillykke med din skønne og flotte mave, må du nyde de sidste uger.
    sender varme og kærlige hilsener,
    kh kirsten

    ReplyDelete
  22. kun 5 uger - det kan en udvidet julekalender vist lige klare at tælle ned for dig:)
    Smuk kjole over en flot mave:)

    ReplyDelete
  23. Hvor er det nogle skønne fotos!!! Uha...jeg blive så skruk når jeg ser gravide maver....måske skulle man overveje en lille nr.4 ;-)

    ReplyDelete
  24. ja, det er helt utrolig at se så godt ud, når du er så langt henne. Held og lykke med det hele. :-)

    ReplyDelete
  25. Hvor er du smuk! Og jeg er også fuldstændig VILD med den kjole...
    Nyd resten af tiden inden bebs kommer! KH Mette

    ReplyDelete
  26. Wauw, hvor er du smuk!!
    Pøj pøj med det hele :-)
    Mvh Louise

    ReplyDelete
  27. MÅ simpelthen gentage! Du ser bragende godt ud :) Glæder mig til at se hvad for et lille vidunder der gemmer sig.

    ReplyDelete
  28. Hvor er du smuk. Håber du holder til at vi kan se dig på lørdag "live".

    Jyllandsknus
    Karen

    ReplyDelete
  29. Hvor er du dog et smukt menneske.

    Kærlig hilsen
    Jeannette Mariae ;-)

    ReplyDelete
  30. Hvor er du altså bare smuk! Den gravide mave sidder bare så flot på dig, og så er jeg helt vild med din yndige kjole!

    ReplyDelete
  31. Oh my goodness! You look absolutely gorgeous and radiant!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!