Friday, October 9, 2009

Og trøstepræmien...

I enhver konkurrence må der være trøstepræmier og det er en fin vintage-plakat med ABC til børneværelset eller stuen måske? Min har jeg her.

Plakaten er originalt 70ér-tapet og størrelsen er perfekt til Ikeas Ribba-rammer. Plakaterne er forskellige og du kan vælge om det skal være med en dreng eller en pige.
2 kan vinde en fin plakat i min give away

Det kræver kun, at du melder dig som fast læser og skriver en kommentar om at du vil være med. Hvis du vil forbedre mulighederne for at vinde, kan du skrive om konkurrencen på din blog (så får du et ekstra lod).

Held og lykke.

21 comments:

  1. Hejsa
    Jeg vil rigtig gerne deltage i din Give Away, med 2 lodder. Er fast læser og laver et link på min blog.

    ReplyDelete
  2. Blir gjerne med på din give away. Har blitt fast leser. Du har en inspirerende og flott blogg:)Ha en fin helg.

    ReplyDelete
  3. yaaaa, jeg vil rigtig gerne vinde en plakat...
    er fast læser, hermed en kommentar og linker hurtigst muligt;)
    god week-end;)

    ReplyDelete
  4. I'm in :-) er fast læser.

    ReplyDelete
  5. Hei hei =)

    Jeg er allerede fast leser og vil gjerne være med på give away hos deg =)

    Hilsen fra Monica Therese i Norge ;)

    ReplyDelete
  6. yaaaa, jeg vil rigtig gerne vinde en plakat...
    er fast læser, hermed en kommentar og linker hurtigst muligt;)
    god week-end;)

    ReplyDelete
  7. Linker også på min blog ;)

    ReplyDelete
  8. yaaaa, jeg vil rigtig gerne vinde en trøstepræmie...
    er allerede fast læser, hermed en kommentar og linker hurtigst muligt;)
    god week-end;)

    ReplyDelete
  9. Va kul att du tittade in på min sida så att jag hittade din! fin blogg!

    ReplyDelete
  10. Jeg er da også med. Er fast læser og linker til dig. Fedt tapet!

    God weekend!

    KH mette b

    ReplyDelete
  11. hej igen lisbeth,
    jeg har altså intet imod at vinde trøstepræmien, hehe. håber alt er vel,
    kh kirsten

    ReplyDelete
  12. Jeg vil gjerne være med! Denne bloggen din var helt utrolig fin og spennende og ikke minst INSPIRERENDE! Melder meg straks som følger!

    Det er også morsomt at du studerer steinerpedagogikk, for jeg er selv pedagog og har en datter i steinerbarnehage... Men vi har ennå ikke bestemt oss for om hun skal begynne på steinerskolen etterpå (er 4 år)... ;) -jeg kan nok påvirkes!

    Gleder meg til å se alt det vakre som dukker opp her inne! :) Takk!

    ReplyDelete
  13. Hvad så når man allerede er fast læser, via Bloglines? ;)

    ReplyDelete
  14. Jeg har nu tilmeldt mig som fast læser, for den trøstepræmie er da alt, alt for skøn :-) Hvis jeg vinder ønsker jeg mig trøstepræmien.... Til et pigeværelse. Hun er godt nok kun 3 måneder, men hun er ved at få et værelse, om ikke andet til opbevaring af diverse legetøj m.v.

    ReplyDelete
  15. Tak for alle kommentarer... Alle navnene bliver noteret;o) Guro... Kan kun anbefale Steiner-skole. Det er simpelthen det helt rigtige for vores Alma. Kan godt forstå at det er en svær beslutning. Vi har også snakket frem og tilbage herhjemme, men efter hun er startet, kan jeg bare se hvor godt det er for hende med den genkendelige hverdag. De gør simpelthen så meget for børnene det er helt ubeskriveligt!!

    ReplyDelete
  16. Jeg vil også gerne være med - er et styk fast læser - og navnesøster..

    ReplyDelete
  17. God fredagskveld til deg :)Det er vel ikke akkurat noen bombe at jeg er fast leser av bloggen din :))
    Er egentlig innom for å kommentere det du skrev på min blogg tidligere i kveld. Hva SKAL vi gjøre når alle 70-talls-stoffene tar slutt her i verden?? Håper det blir LENGE til i hvertfall! Tenk på alt det lekre gamle storblomstrete sengetøyet som ligger i folks kjeller og loft.
    Mye blir sikker bare kastet og jeg blir helt syk av å tenke på det..huff! Jeg så plutselig at et svensk blad hadde vært på besøk hos deg for å lage en reportasje nå i høst! Hvilket blad er det? Vet du når artikkelen kommer? Gjett om jeg gleder meg :)) Vi har tilgang på de fleste svenske blader her i Norge så det blir ikke noe problem å få tak i det heldigvis..Nå må jeg finne dyna!
    God natt! Mange hilsener fra Kardemomme :))

    ReplyDelete
  18. den er for skøn, den plakat - jeg vil gerne være med :-)

    (fast læser er jeg i forvejen :-))

    ReplyDelete
  19. Skøn side og utrolig inspirerende, tak for det! har fulgt dig et stykke tid, og har ikke intention om at stoppe nu Ü

    Jeg vil meget gerne være med i runden om trøstepræmien i give away

    ReplyDelete
  20. Jeg er med :o) er da helt vild med plakaten - ved liiiige hvor den kunne hænge :o)
    Rigtig god weekend!
    Kh Berit

    ReplyDelete
  21. Jeg vil også være med. Jeg har fulgt din blog længe, men er nu officielt med på listen over faste læsere.

    Go' mandag
    /Lonni

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!