Monday, October 26, 2009

Musik på en regnfuld mandag...

Birgitte har bedt mig vælge noget musik, som jeg godt kan lide...
Det er helt umuligt at vælge et enkelt stykke musik, så her er lidt af mine favoritter (Det jeg hører for tiden og det jeg aldrig bliver træt af):

José González - 'Teardrop'




Tom waits - 'Martha'



Åh... bare jeg var på Cuba... Jeg elsker de rytmer... Min kæreste og jeg har boet i en indianerfamilie i Guatemala før vi fik børn og derfor giver det mig en helt særlig følelse i kroppen....!

Buena Vista Social club - 'Chan Chan'



Og denne her kunne Alma synge (på hjemmelavet spansk) da hun lige var blevet 3 år...

Viva Cuba!!
El negrito del batey

Jeg kunne jo blive ved, men må hellere stoppe...

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad for noget musik Wenche og Maria kan lide!

4 comments:

  1. Hej Lisbeth..
    Spændende musik.. Jeg har givet en farvelegs stafet videre til dig inde hos mig, håber du vil være med, og at du er vild med grønt.. :)
    kh Rakel.

    ReplyDelete
  2. Uhhh, jeg kunne snildt lave en lang liste - men jg øver mig i at begrænse mig, ha ha ha.

    Jeg tygger lige lidt på den - og så er jeg der lige om snart.

    KH Maria.

    Ps: rigtig dejlige billeder du viser idag.

    ReplyDelete
  3. deili musikk!! og deilige bilder!! takk for mangfoldig inspirasjon :)

    ReplyDelete
  4. Hyggeligt kære du, nu skal jeg lytte!!God dag;0)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!