Saturday, October 31, 2009

Mor og Storm 30+4 år...

I dag fylder jeg 30 år og min lille Storm fylder 4 år og i dag er jeg i uge 30+4 i min graviditet... (he he)

Jeg fik Storm i fødselsdagsgave d. 31. Oktober for 4 år siden og hvilken gave!
Den lille dreng kan få mit hjerte til at smelte.

Han blev født to en halv time efter vandet var gået og efter kun en halv times veer.
Han levede op til navnet fra starten...
Jordemoderen kom først en halv time efter fødslen, så vi måtte klare det hele selv, men alt gik som det skulle og jeg har jordens dejligste dreng og vores fødselsdag vil altid være en helt speciel dag!

Nu planlægger vi hjemmefødsel nr. 3 og jeg glæder mig!! Denne gang vil jeg dog gerne have en jordemor med til fødslen og jeg er blevet lovet, at hun kommer i samme minut jeg ringer og siger at vandet er gået...!

"Today I am turning 30 and my little son Storm turns 4 years!
My son is the greatest birthday gift I have ever gotten!
He makes my heart melt every day!

He was born 2 hours and 30 minutes after the water broke and I only had 30 minutes of contractions.
He had to live up to his name from the begining...
The midwife came 30 minuts after he was born, so we had to handle everything ourselves…
But everything went well, I have the most wonderful boy in the world and we now share a very special day together!

Now we are planning home birth number three and I am so exided! This time however, I would like to have a midwife with me during the birth and I was promised that she will arrive at our home the minute I call her!"


De to mænd i mit liv.... "The two men in my life"

31 comments:

  1. Et stort tillykke til både dig og Storm. Håber I får en dejlig dag.

    kh
    Trine

    ReplyDelete
  2. Tillykke med dagen til mor og søn herfra også...

    Jeg fødte selv min den ældste ved hjemmefødsel i vand i maj 2007 og synes, det var en rigtig dejlig oplevelse. Sidste år førdte jeg så på hospitalet grundet igangsættelse ovenpå turbulente 14 dage, og alt gik heldigvis godt, men foretrak nu hjemmefødslen, og bliver der en 3 gang, så håber jeg på at gentage succesen fra Maya Emilies fødsel...

    Og on that note: pøj pøj med resten af graviditeten og din fødsel også...

    Helle

    ReplyDelete
  3. HIP HURRA!! Stort tillykke med fødselsdagene - håber dagen bliver fuld af glæde og lykke.
    Kh Stine :-)

    P.S. Tapetet er endelig kommet afsted :-)

    ReplyDelete
  4. Stort stort til lykke til både dig og Storm. Ja, sikke en fødselsdagsgave.
    Og solskin er det jo naturligvis.
    :)

    Karen

    ReplyDelete
  5. Mmmmhh lykken er hjemmefødsel. Dem må vi nære lidt mere om.
    God fødselsdag til jer begge

    Knus

    ReplyDelete
  6. I love your blog!
    HAPPY BIRTHDAY :o)
    Wow, that is really a great birthdaypresent!

    ReplyDelete
  7. Rigtig hjertelig tillykke begge to :-)) Ønsker jer en skøn dag!

    Er du sød at sende mig en mail med info og priser på dine dukker. Jeg overvejer om min datter skal have en :-) Måske hun er for lille. Hvad er din vurdering i forhold til alder?

    Kh Tina
    tina_kjaergaard@hotmail.com

    ReplyDelete
  8. Stort TILLYKKE med dagen,- til jer begge. Håber i får en dejlig dag.
    Min svigerinde er fødsels-coach...det er vel næsten sådan en, du burde have til din hjemmefødsel. Hun er der under hele fødslen,- og kommer og følger op på forløbet de følgende dage...

    ReplyDelete
  9. Ett stort grattis till dig och lille Storm ;-) Hoppas att ni får en trevlig födelsedag!

    ReplyDelete
  10. STORT tillykke til dig og drengen hurra hurra
    fortsat go weekend:-)

    ReplyDelete
  11. Tilykke i to!!!
    Håber mit kort er nået over broen i tide... ;-)
    KNUS

    ReplyDelete
  12. Min søster og jeg er også født på Mammas fødselsdag. Det var før ultralyden og det ble en stor overraskelse på dagen at hun fikk tvillinger!

    ReplyDelete
  13. Hvilken overraskelse at få to børn på sin fødselsdag... Fantastisk! Så er dagen da for alvor overtaget af børn;o)
    Camilla... Du har ret... Det hele gik bare så hurtigt at det kom bag på os alle, så derfor nåede jordemoderen ikke at komme... Ved min datters fødsel var hun hos mig hele tiden!

    Wenche... Jeg blev så glad da Jannik kom med posten!! Det varmede virkelig... Så sødt og betænksomt af dig. Du er noget særligt!

    Tusinde tak for alle jeres søde hilsner!!

    ReplyDelete
  14. Tillykke til jer alle sammen :-)

    ReplyDelete
  15. Et stort tillykke til dig og Storm! Er sikker på, I får en dejlig festlig dag :o)
    Plakaten kom med posten i dag - den er jo helt vidunderlig! Tusind tak skal du have :o)
    En masse te'løkker fra Berit

    ReplyDelete
  16. Åhhhh. Så nydelig! Gratulerer til den lille gutten din og til deg, så herlig å dele fødselsdag ;) Og så spennende med den kommende fødselen! Vi får håpe jordmor rekker frem denne gang.

    Tvi tvi*
    Klem

    ReplyDelete
  17. Stort tillykke med fødselsdagen. 30 år og i gang med nummer tre, sejt gået.

    ReplyDelete
  18. Stort tillykke herfra.....håber at du har haft en SKØN dag!!!!

    ReplyDelete
  19. Stort tillykke med fødselsdagene. Det må virkelig være en særlig gave at få.
    Kh Mette

    ReplyDelete
  20. hehehe sej talkombination du lige har fået til at passe i dag:)
    håber storm og dig havde en god dag og at I fik fejret med skønne gæster.
    krydser fingre for, at jordmoderen når det denne gang. du må nok hellere ringe lige så snart du møder den første ve-ingen ved jo om vandet også går inden denne gang ...eller om det går 2 minutter inden det næste lille blomsterbarn kommer ud:) ihhh det bliver så spædende.
    synes godt nok i er nogle seje mennesker-lige at føde et barn i hjemmet uden jordmoder eller andre- hatten af for det.
    kh kirsten

    ReplyDelete
  21. Stort tillykke med begge to med jeres fælles fødselsdag !

    ReplyDelete
  22. TILLYKKE til jer begge ;o)
    Og en pudsig *lille* detalje med 30+4 - håber I havde en dejlig dag!

    ReplyDelete
  23. Hurraaaaaaa - hjertelig tillykke til både dig og Storm.

    KH Maria.

    ReplyDelete
  24. How beautiful, I just (6 weeks ago) gave birth to our little girl, Poppy (thirth child) at home without a midwife, she came really quickly!

    Happy birthdays!

    ReplyDelete
  25. Hjertelig til lykke herfra x 2.
    ;0)

    ReplyDelete
  26. STORT tillykke med jeres fælles fødselsdag i går..:) Håber I havde en dejlig dag.. Er vild med tal-kombinationen..;)

    Har du overskud til også at sende mig en mail med info og priser på dine dukker. Hører også gerne vurdering oft. alder..:) anne_bc@hotmail.com

    Kh Anne

    ReplyDelete
  27. Hiep Hiep, Happy Birthday and Give Birthday!

    And now i'm off to discover your beautiful blog and read some more!

    ReplyDelete
  28. Hej Smilerynker!

    Tak for kommentaren på min blog. Det er virkelig en flot blog, du har. Jeg vil følge med fremover. Glæder mig til evt. babybilleder!!! Ehjjjjj jeg er helt misundelig - altså på den gode måde - jeg gad godt have sådan en lille baby igen, men apropos det der med tiden., der er for lidt af... jeg har ikke overskud til flere,så jeg må nøjes med at gælde mig over andres små babyer!

    Kh Rikke

    ReplyDelete
  29. kan man mon nå et forsinket tillykke til jer begge?
    hurra fra fru sommer

    ReplyDelete
  30. Beautiful work! Beautiful blog! And how precious is your son! Hope everything goes well with your pregnancy, and the midwife will come on time. (and happy birthday to you and your son!)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!