Thursday, October 8, 2009

Give away... 200 læsere

Meld dig som læser på min blog og få muligheden for at vinde bogen "Årets gang med leg og sang" af Inger Brochman. Bogen følger årets gang med mange gode sanglege, som bliver brugt i Steiner-børnehaverne.
Man kan også sagtens bruge bogen, hvis man bare ønsker at synge dejlige sange sammen med sine børn.
Alle kan deltage i konkurrencen, eneste krav er at du er "fast læser" på bloggen og er meldt til som læser her på siden. Det er også nødvendigt at skrive en kommentar om at du gerne vil deltage.

Du kan forbedre dine chancer for at vinde ved, at lægge link til konkurrencen på din blog og så skal du skrive en kommentar om det, så får du nemlig et ekstra lod.

Vinderen bliver trukket, når jeg runder 200 læsere, så skynd dig at melde dig!

Held og lykke

25 comments:

  1. Hej Lisbeth..
    Den er jeg med på.. Jeg er selv uddannet musiklærer, men har på trods af det faktisk aldrig stiftet bekendtskab med Steiner musik... :)
    kh Rakel.

    ReplyDelete
  2. Jeg vil gerne være med - linker også på min blog :-)
    Kh Stine.

    ReplyDelete
  3. Jeg er også med. Elsker at synge med mine unger, så alle sangbøger er velkomne!
    Jeg linker med det samme!!

    ReplyDelete
  4. Ja tak da, vil meget gerne deltage :-)

    ReplyDelete
  5. Synes det lyder spændende. Kender ikke så meget til Steiner, men er ret fascineret af det. Samtidig er jeg helt ny som blogger, selvom jeg har fulgt din blog noget tid nu, så jeg linker skam også lige til dig på min blog.

    ReplyDelete
  6. Hej Lisbeth!
    Jeg vil sør'me gerne være med i din giveaway - jeg overvejer om steineruddannelsen kunne være noget for mig (og så er bogen da et skridt i den rigtige retning) :-)
    Har du modtaget fuglehuset? -blev lidt forsinket i afsendelsen (det beklager jeg naturligvis!) da jeg bukkede under for mit sølle helbred - men bedre sent end aldrig, ikke? ;-)
    Jeg er tilmeldt din blog, er fast læser og linker da også lige til din giveaway - :-D
    De bedste hilsner, Frk. TingelTangel

    ReplyDelete
  7. Vil bare gratulere med mange besøk! Du har en fargerik og glad blogg som jeg nyter å lese :)

    Klem,
    Vibeke

    ReplyDelete
  8. Jeg har lige fået dit lille fine fuglehus i dag og det er bare så fint så fint!! Jeg er virkelig glad for det!!;o) Der er allerede flyttet en fugl ind... Dog ikke en levende en, men en pynte-fugl, som børnene virkelig forsøger at stoppe ind i hullet;o) Det står faktisk på spisebordet nu, for Alma synes det er så pænt! Hun vil have det hængt op på værelset;o)

    Jeg er rigtig glad for uddannelsen... Det er en meget kreativ uddannelse og det er jo perfekt for mig. Jeg har også bare haft rigtig gode praktikophold, hvor jeg virkelig har set hvor godt det fungerer;o) Hvis du har spørgsmål osv. så må du maile... Deler hellere end gerne ud af erfaringer. Så ikke lige hvor du bor... Er det mon i Charlottenlund du skulle læse, hvis du finder ud af om det er dig!??

    ReplyDelete
  9. hej lisbeth,
    du må også meget gerne smide mit navn i puljen...trods børn i steinerinstituition har jeg ikke bogen på hylden, og ville nyde denne skøn bog, for at kunne følge årstiderne her hjemme også:)
    ved ikke hvordan jeg laver link til din blog.....og så har du helt sikkert alle de få læsere jeg har, hahaha. en skøn aften til dig og familien,
    kh kirsten

    ReplyDelete
  10. Hej Lisbeth
    Jeg vil også rigtig gerne deltage i din Give Away.
    Er fast læser og laver et link til din side.

    ReplyDelete
  11. Jeg vil også gerne være med!
    Du har sådan en dejlig blog som man bliver glad af at kigge i:)

    ReplyDelete
  12. Jeg er da gerne med....jeg har godtnok bogen i forvejen.
    Forfatteren døde i øvrigt for ganske nylig.
    Hun har virkelig sat sit præg på børns mulighed for kreativ udvikling. En stor stor personlighed.

    ReplyDelete
  13. Jeg vil gerne være med. Jeg er jo nybagt farmor, så lidt ekstra inspiration til leg og sang sammen med guldklumpen ville være velkommen :-)

    ReplyDelete
  14. Det er lig en præmie for mig. Jeg har for nylig været på besøg i Steiner institutionene i Odense. Skønt sted - kan forestille mig, det må være fedt at være barn der.

    ReplyDelete
  15. Jeg vil gjerne ha et lodd:) Er det du som drev Almas Mum før?

    ReplyDelete
  16. Jeg vil gjerne ha et lodd:) Er det du som drev Almas Mum?

    ReplyDelete
  17. Det er altid så dejlig inspirerende at besøge dig her. Da jeg nu har droppet alt om børneinstitutioner for selv at kunne opdrage og skole mine børn så er jeg meget hooked på sangbogen. MEN da jeg lånte den på biblioteket kom jeg hjem med en sangbog med dejlige tekster og fine sangnoder UDEN at kende en enkelt af melodierne.
    Øv :-)
    Kan du ikke lave sådan en video hvor du giver sangene liv?:-)
    Nogen med et godt råd?

    Kh
    Grøn Mor Rødt Hjerte

    ReplyDelete
  18. Det lyder som en god idé... Men jeg ved ikke lige om jeg sådan har lyst til at optræde;o) Må lige overveje det... Ellers ved jeg at en lærer på mit seminarium har indspillet en meget primitiv cd med alle sangene der bruges i børnehaverne...

    ReplyDelete
  19. Ih, jeg er med for fuld skrue! Har linket på min blog :-)
    Jeg kender kun alle Steiner årstidssangene på tysk, så jeg vil da elske hvis både mine børn og jeg kunne lære dem på dansk også.
    God weekend og tak for kommentar på min blog :-)

    ReplyDelete
  20. Jeg vil også være med :) Jeg er en af de nye medlæsere, og er også helt ny blogger - så opfordrer hermed til at kigge ind hos mig :)
    Og tak for nogle inspirerende indslag!
    Kh. Mia

    ReplyDelete
  21. Hej. Jeg vil gerne være med. Har link på min blog.

    ReplyDelete
  22. Jeg er også med og linker deg fra min blogg:)

    ReplyDelete
  23. Hvor er det bare nogle skønne skønne ting, du laver !!! Jeg elsker dine dukker, papirstjerne på vinduet og smukke buksedragte, som bare minde mig om alt gode...alt det børn bare skal have lov at opleve!
    Ja...det blev da næsten rørstrømskt...lol...;-)
    Jeg vil selvfølgelig melde mig som fast læser!
    Ha' en dejlig aften!!!

    ReplyDelete
  24. Jeg kaster meg med i siste liten, og blir gjerne med på trekningen :) Har allerede lagt meg inn som følger, og er stadig innom og henter inspirason !! Ha en super uke. Klem Beppe

    ReplyDelete
  25. Hei Smilerynker. Jeg leser din blogg regelmessig - og vil selvsagt være med på giwe awayen din. Ettersom jeg er norsk tenker jeg at det nok er en dansk vinner som vi ha mer glede av boken enn meg. Jeg er lærer i barneskolen og har allerede masse, masse av sangbøker på mitt eget srpåk. Jeg blir med i trekningen om ekstrapremiene jeg - for alfabet elsker jeg.

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!