Tuesday, October 27, 2009

Efterårsblade




Efter en dejlig tur i skoven, hvor ungerne og jeg fandt masser af smukke efterårs-skatte, tog vi lidt af efteråret med ind.
Det er nemt at lave en blad-guirlande og selv de mindste børn kan være med...
Vi har puttet blade på et langt stykke ståltråd og har hængt det op i vinduet...

"The kids and I went for a nice walk and found lots of beautiful autumn treasures, we wanted to bring a bit of autumn in to our home. We made this lovely leaf garland.
Leaves on a long piece of wire... Quite nice and easy!"

11 comments:

  1. Hvor fint. En god ide.

    ReplyDelete
  2. Ren efterårshygge - endnu en ide,- lige til at bruge...
    Hav en dejlig efterårsdag - Camilla

    ReplyDelete
  3. Sikke en god idé!! Det tror jeg at Alma og jeg må afprøve i denne uge.
    Kh Stine.

    ReplyDelete
  4. Hei!! Så fin blogg du har, masse morsomt:) Kan jeg spørre hvor tapeten på kjøkkenet kommer i fra? Den er så veldig fin!

    Cathrine:)

    ReplyDelete
  5. Nej hvor en god idé - det kan være jeg skal lave en efterårsudstilling sammen med børnene, når vi har fået fejret Halloween :-) Kh. Mette

    ReplyDelete
  6. Skøn idé - den må vi snarligt gøre efter herhjemme...

    Og by the way.. skøn blog, skønne billeder og skriblerier - tak.

    Hilsen Helle (ny blogger)... en anelse fristet af dit dukkesyningskursus...

    ReplyDelete
  7. Helle, du skal være velkommen;o)

    ReplyDelete
  8. I love your wreath garland it is so lovely! What a great idea!

    ReplyDelete
  9. Åhhh ja.
    Dem har jeg lavet mange af med mine børn i alle slags blade.
    Rigtig hyggelig fælles udendørs beskæftigelse og den kan også samles i en krans, som bruges til dørpynt.

    Herlig blog du har. Tak for kigget.

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!