Monday, October 19, 2009

Den sælger du altså ikke!



I går da jeg blev færdig med denne lille økologiske baby-uldtrøje og viste den til min kæreste, sagde han... "Ej, den sælger du altså ikke!! Den er for sød... Den skal vores baby altså have!"...
Dejligt med sådan en reaktion, selvom jeg egentlig slet ikke havde tænkt, at vi selv skulle beholde den... Jeg laver jo noget nyt hele tiden og synes altid, at det nye er meget finere end alt det jeg har lavet tidligere;o)
Måske lytter jeg alligevel til ham og beholder den lille trøje...




Ud over trøjen blev det også til et fint håndstrikket halsterklæde med forskelligt vintagestof på bagsiden... eller forsiden... det kan man jo selv bestemme!

Og så gik det lige op for mig, at jeg nu har over 200 læsere på min blog. Jeg er virkelig glad over, at så mange har lyst til at følge med i min lille kreative verden! Jeg føler mig meget beæret!

Jeg trækker vinderne af min lille give away i morgen.

Hav en dejlig mandag...

16 comments:

  1. Hvor er den også vidunderlig. Din mand har helt ret - Behold den :-)

    ...og tillykke med at du har rundet 200 faste læsere. Men det er jo klart at så mange gerne vil læse med og se alle de krea ideer og ting du spytter ud hele tiden :-)

    Jeg har 7 læsere - og dem er jeg lykkelig for. Tænk at nogle finder min blog interessant. Det synes jeg er skønt :-))

    Ha en dejlig mandag.

    Kh Tina :-)

    ReplyDelete
  2. Nej DEN sælger du ikke helt ening, den er til dig ;-)
    God uge til dig.
    KH

    ReplyDelete
  3. Så koselig med en sånn tilbakemelding! Da hadde jeg ikke hatt hjerte til å selge den, beholdt den for kjærlighetens skyld :)

    ReplyDelete
  4. Nej, jeg giver pomfritten ret - den skal den lille ny have.. vildt fin..

    ReplyDelete
  5. Egentlig en ganske enkel trøje, men med knapper og lommer, så er den blevet helt unik og skøn :) - dejligt når en mand kan se det :)

    ReplyDelete
  6. Hvor er det yndige ting, du laver!

    ReplyDelete
  7. Det var jo en veldig søt jakke, og det er jo greit å høre litt på mennene sine, sånn innimellom iallefall:)

    Gratulerer med over 200 følgere!

    klem

    ReplyDelete
  8. Jeg er da helt enig i med din mand, denne her må din baby da bare have! Så sød:)

    ReplyDelete
  9. Hvor er det fine og skønne ting du laver! Jeg er nødt til at spørge hvor du køber din vintage-stoffer?
    KH Mette

    ReplyDelete
  10. Der er da ikke noget at sige til, du har 200 fans...med den kreativitet du ligger for dagen. Det er jo super dejligt, at følge en blog med SÅ meget inspiration :0)

    Ps. Tror din mand har ret - keep it!

    ReplyDelete
  11. Utrolig nydelig jakke du har laget!! Jeg ville beholdt den!! Så flink du er, kjempeflott blogg med mye å se på!! Ha en fin uke! Klem-Mia

    ReplyDelete
  12. Vilken underbart söt kofta!!

    ReplyDelete
  13. Nej det kan jeg da godt forstå han synes - super fin er den! Nysgerrig efter hvor i Vanløse du skal holde dit kursus?? Jeg underviser selv i Vanløse (design på Leonardos værksted)og bor ret tæt på, så måske jeg skulle overveje et dukkekursus!

    ReplyDelete
  14. Du skal da være velkommen;o) Det kunne være hyggeligt! Det foregår på en lille skole, hvor der er et sylokale... Jeg har ikke lige adressen her, men det er ca. ti min fra Vanløse station. Jeg tror det bliver rigtig hyggeligt!

    ReplyDelete
  15. I love that idea to make a scarf like that, did you use an old sweater?

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!