Tuesday, September 8, 2009

Snart 100 følgere og give away...

Tænk... Jeg har snart 100 følgere på min blog... Dejligt at så mange har lyst til at følge med! Det er jeg meget glad og taknemmelig over! Jeg har i den anledning besluttet at lave en lille lodtrækning om en særlig lille kreativ gave, når jeg når 100 følgere (du får præmien at se, når vinderen er trukket!). Hvis du vil være med, så skal du naturligvis følge min blog og også lægge en kommentar til dette indlæg. Du må også gerne lægge et link til konkurrencen på din blog, så giver jeg et ekstra lod i konkurrencen!

Vinderen trækker jeg på søndag d. 13. September.

Kærlig hilsen Lisbeth

51 comments:

  1. Jeg følger gjerne bloggen din, og vil også være med i trekningen.:)

    ReplyDelete
  2. En lille hilsen fra en af dine trofaste følgere, nyder at sidde og kigge på alle dine fine kreative indslag og syntes iøvrigt at det er utroligt hvad du får fra hænderne når man tænker på at du har to små børn og en mere på vej ;-)

    ReplyDelete
  3. Jeg følger nu også din flotte blog, og er gerne med i trekningen!

    ReplyDelete
  4. Hip hurra, og tillykke med de snart 100 :-) Jeg vil gerne være med, må lige se om sådan en nybegynder som mig kan hitte ud af at linke til en anden blog også..

    ReplyDelete
  5. Åhh vad kul! Jag följer såklart din fina och kreativa blogg och vill gärna vara med i utlottningen

    ReplyDelete
  6. Uha, jeg vil da gerne være med og vil putte din blog på min blogliste og sidst men ikke mindst henvise til din giveaway
    Du er også velkommen til at deltage i min;-)

    ReplyDelete
  7. Kære Lisbeth
    Tænk du har nu 101 følgere TILLYKKE og tak for en altid inspirerende og hyggelig blog :-)

    ReplyDelete
  8. Det er en rigtig fin blog du har, som jeg gerne følger :-)

    ReplyDelete
  9. Hej Lisbeth..
    Jeg vil da absolut prøve lykken i din lille konkurrence, og shåber så på at jeg vinder blandt de sikkert rigtigt mange som vil være med!! Jeg har linket til din Give away, så du kan lægge et ekstra lod i skålen..
    kh Rakel

    ReplyDelete
  10. Hejsa, er ny herinde.
    Fandt din blog via en anden.
    Hold da fast for en spændende kreativ side du har. En fornøjelse at kigge derinde. linker lige din give away på min blog. Vil helt bestemt være med i konkurrencen :o)
    Glæder mig til at følge mere i din blog
    KH Maria Grandt

    ReplyDelete
  11. Jeg har fuldt din blog et stykke tid. Jeg er ikke meldt til via blogger, men bruger Google Reader, det ved jeg så ikke om tæller :)
    Jeg kan rigtig godt lide dine sprudlende kreative sider :)

    ReplyDelete
  12. Har fulgt bloggen din en stund, og jeg digger den:) Vil gjerne være med på trekningen, om det ikke er noe hinder at jeg er fra Norge?! Linker deg gjerne opp på bloggen min også , så sniker jeg meg til et ekstra lodd;)
    Klem fra meg

    ReplyDelete
  13. Hej, 104 faste læsere - det er sørme flot! Tillykke med det. Du er spændende at følge. Jeg linker til din give away på min blog for jeg vil da helt sikkert også være med.
    KH Mette B

    ReplyDelete
  14. Hejsa :o)
    Hvor er det hyggeligt at følge med herinde. Du er så kreativ, at man ikke kan andet, end at blive revet med af stemningen :o)
    Kh Berit

    ReplyDelete
  15. Heisann!
    Eg har fulgt med på den fortryllande, søte og herlige bloggen din lenge, men ikkje vore registrert som følger. NO har eg ordna det OG eg har lagt ein link til smilerynker på bloggen min :D

    Susanne, Noreg
    (håpar du forstår NYNORSK - dersom ikkje kan eg oversette :o)

    ReplyDelete
  16. Hei!
    Så flott blogg du har!
    :D

    Siri:)

    ReplyDelete
  17. I read your blog via Google Reader where you currently have 167 subscribers via Google Reader!

    Congratulations on reaching 100 Followers on Blogger!!

    ReplyDelete
  18. Ja det blir jeg gjerne med på! Din blogg er jo en av mine favoritter! Ha en flott dag!

    ReplyDelete
  19. Jeg har lige opdaget din blog-og jeg ÆÆÆÆLSKER din stil. Laver lige et link til dig på min spritnye blog:-)
    Kh Julie

    ReplyDelete
  20. Tillykke med de over 100 læsere. Vil gerne være med i din lodtrækning og linker selvfølgelig fra min blog. Tak fordi du læser med hos mig også.
    Mange hilsner,
    frusommers.blogspot.com
    rikkesommer.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Jeg har fulgt bloggen din siden jeg oppdaget den i vår, og synes den er flott!

    ReplyDelete
  22. Såklart at jeg vil være med! Har nettopp oppdaget bloggen din, og er virkelig imponert over det du lager, og fargene du velger. Skal linke til konkurransen fra bloggen min :O)

    ReplyDelete
  23. Jeg følger også din blog og vil selvfølgelig gerne deltage i din give away;o)

    ReplyDelete
  24. Sikke en dejlig blog jeg fandt vej til via Rakel.. tak for et inspirerende kig.. Jeg deltager rigtig rigtig gerne i din give away og linker, blog-roller dig... jeg vender bestemt tilbage..

    ReplyDelete
  25. Jeg er da også med. Sikken en lækker og inspirerende blog du har her. Så følger og linker = to lodder :-)

    Du er selvfølgelig også velkommen til at kigge ind ved mig :-)

    AB

    ReplyDelete
  26. Hej Lisbeth

    Jeg har for kort tid siden fundet din blog, efter jeg flere gange har søgt efter hvor du mon var forsvundet hen med dine kreative designs, så glæden var stor da jeg stødte på din blog her.
    Nu melder jeg mig så som fast følger ;) En give-away må da være anledningen :P

    ReplyDelete
  27. Sikke nogle smukke billeder fra dit hjem. jeg er også helt vild med tapet..men min mand synes ikke om helt så mange farver..så vi må indgå nogle kompromiser..(Tror snart jeg tapetserer den skabslåge også...)
    Jeg fandt din side via rappedikke. Vil meget gerne deltage i lodtrækningen.
    Jeg lægger et link på min hjemmeside www.mias-designs.dk

    ReplyDelete
  28. mums! Jeg er SÅ betaget!
    Kh Trine

    ReplyDelete
  29. så bra at vi nå kan få kjøpt dine herlige kjoler på nett-pynt, gleder meg til å bestille!! har fulgt bloggen din veldig lenge, og jeg synes du har en fantastisk smak, elsker alle fargene du blander så fint!! vil gjerne være med i trekningen, hurra for 100 følgere!! Klem Mari

    ReplyDelete
  30. jeg har først lige fundet din blog, og glæder mig til at følge med fremover :-)

    Mange hilsner
    Mette

    ReplyDelete
  31. Sikke en dejlig blok, som jeg fandt via link hos rappedikke. Der er flux linket til dig i min blogroll og lagt et link på bloggen :-)

    ReplyDelete
  32. Dejlig blog du har her - jeg vil i hvert fald gerne kigge med i dine inspirerende sager! :)

    ReplyDelete
  33. Her var det mange glade farger så her vil jeg følge med :)

    ReplyDelete
  34. Jeg følger dig ogås fast :) via Bloglines!
    100 følgere... fedt!

    ReplyDelete
  35. Jeg forstår at du har mange følgere. Du har så mye fint på bloggen din. Mye forskjellig: )

    ReplyDelete
  36. Ej hvor er jeg glad for at jeg fandt denne blog.
    Jegfandt den via et link fra en anden blog - en aften jeg sad og blev inspireret i blog-land - så jeg husker ikke hvilken.
    Men nu følger jeg helt klart med her. For hvor er den fin din blog...
    Jeg har også linket fra min egen blog:
    http://grogodter.blogspot.com/- som jeg selv må til at dyrke noget mere...
    Knus Maren

    ReplyDelete
  37. Åh, har tittet med her længe - men nu bliver det da som "fast læser" for også jeg håber at blive den heldige... linker da lige far min egen blog også - 2 chancer er ikke for meget, vel?! ;0)
    www.herligehverdage.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Jeg har vært følger en god stund så jeg vil gjerne være med i konkurransen din. Gratulerer med 100 følgere :)

    :)Ifralahell

    ReplyDelete
  39. Det lyder spændende - jeg er med :-)

    ReplyDelete
  40. I'm in! Er spændt på hvad gaven er:-)

    ReplyDelete
  41. Spændende og tillykke med læserskaren :flag:
    Jeg melder mig også under fanerne.

    Sikke et fantastisk kreativt univers du lever i. Jeg er vild med dine dukker.

    ReplyDelete
  42. Vi følger også med i alle de fine kreationer du laver.. Uhh og søndag bliver skønt vejr, hvilket jo er herligt når vi skal holde dåb :o]
    Har og linket fra min blog...

    Go' sensommer weekend herfra

    ReplyDelete
  43. Sikke en fin side du har som jeg bestemt vil lure på i ny og næ. Jeg er også med i lodtrækningen ;o)

    Kærligst fra jannie

    ReplyDelete
  44. Følger gerne med på din blog, den er så fed...

    ReplyDelete
  45. Ja, jeg følger din blog, men ikke som "fast læser", men du er på min Blogline liste. Gælder det...?! God weekend

    ReplyDelete
  46. Hej Lisbeth,

    med sådan en give-away er man jo nærmest nødsaget til at oprette sig som blogger, og det var så hvad jeg gjorde igår! Wow, jeg har længe gerne ville være en del af dette fantastiske bloggerunivers og nu har jeg kastet mig ud i det:-)
    Så må det briste eller bære!
    Du har ihvertfald hermed fået en fast læser - som gerne linker til din give-away (hvis jeg da kan hitte ud af det, tsk tsk)

    Forøvrigt så kan du da fortælle din skønne pige, at jo vi har da vandrør i kroppen ( Det er jo dem man bruger når man skal tisse! )

    SMILERYNKER skal jeg nok få mange af ved af følge din blog ;-)

    De bedste hilsner, FrkTingelTangel

    ReplyDelete
  47. Hej, jeg er helt tosset med det du laver, så meget glad farve ser man ikke tit. Dejligt!!!
    Jeg vil også meget gerne være med i din lodtrækning og jeg har fundet dig gennem Losarinas mor, som har så mange links. Jeg er ret ny til det her så jeg kan ikke finde ud af at linke endnu.
    Tak for spændende inspiration.
    God vind med den danske webshop, hilsner fra Rikke

    ReplyDelete
  48. Jeg følger gjerne den flotte bloggen din =D

    ReplyDelete
  49. Heisann. Kjempe fin blogg - den følger jeg gjerne, o blir selfølgelig med på trekningen.
    Jeg gjorde en link til din bloggside på min blogg også. Ha en fortsatt fin aften!!
    Klem fra Husmora i Norge!!!

    ReplyDelete
  50. hej,
    så er jeg forhåbentlig fundet vejen til dit skønne eventyrland- hvor kajserens klæder, ællingens glæde og tommelises forandring så smukt spirer på din blogg. tak for inspiration og smil hver dag,
    jeg følger med:)
    vil selvfølgelig gerne være med i konkurrensen, selvom vinderen trækkes om lidt:)

    ReplyDelete
  51. måske det virker nu??? og jeg har fundet vejen til evnetyrland hvor kajserens klder, ællingens glæde og tommelises rejser spirer på din blog.
    tak for inspiration og smil. håber jeghar kunnet finde ud af at ligge dig på min blog- som i anledningen måtte oprettes, hehe

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!