Monday, September 28, 2009

Søde dukker...


En dejlig dukke med tykke kinder. Hun har et dejligt stort hår og er klædt i slåom-kjole i hjerte-stof, Blomstrede bukser og strikket vest med en broche (betrukket knap med is)... Jeg tror hun er ret glad for is...




Her er Siljas dukke med det lyse hår. Hun har en blomstret slåom-kjole, bukser i brun sødahl stof og stribet vest i uld med hæklet blomst.

Begge dukker har små fine fødder, hænder og røde kinder...


... Nu er de på vej til et par søde små piger...

9 comments:

  1. Åh hvor er de altså fine.. tør man spørge hvad du tager for sådan en dukke? Og hvor stor er den? :)

    ReplyDelete
  2. Hvor er de fine. Jeg var på besøg i PYNT i Porsgrunn i lørdags, fin lille butik hvor dit børnetøj vil passe fint ind.

    ReplyDelete
  3. hej lisbeth,
    hvor er de bare fantastiske- pigerne bliver ælle vilde. fantastisk at ellas dukke har en is-knap...pigen elsker is over alt på denne jord. hvis hun måtte, ville hun leve af is :0)
    siljas passer også bare helt perfekt til hende.
    tusinde tak. jeg glæder mig til at overrække dem til pigerne...
    kh kirsten

    ReplyDelete
  4. De er super fine sammen, må næsten være til et søskendepar? ;-)
    Din isbroche er lige i øjet jeg har selv lavet lidt for mange de sidste dage...hvis du har set bloggen? Til basaren men skal altså ikke lige tænke på brocher et stykke tid ;-) Sig til hvis du kunne bruge et par muffins eller babuskaer til brocher!
    God mandag aften ;-)

    ReplyDelete
  5. Ja, de er til et søskendepar... Tusinde tak for din mail... Er begyndt på et svar, men så var der et barn der forstyrrede og så kom jeg ikke videre...
    Jeg må lige kigge på din blog;o) Jeg har både is, muffins, fugle og babuskaer... Jeg er sååå vild med de betrukne knapper, så jeg har sådan en smart knap-lav-selv-fidus;o)

    ReplyDelete
  6. Hvor er de bare fantastisk søde! Og så fint tøj de har:)

    ReplyDelete
  7. Eiiii, hvor er de skønne og udtryksfulde...
    kh fru sommer;)

    ReplyDelete
  8. god aften:0)
    har lagt billeder ind af pigerne MED dukkerne, hehe. en fantastisk aften...se selv:=) tusind tak

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!