Monday, September 7, 2009

Pynt

Lige om lidt er der en hel bunke dejlige sager på vej butikken PYNT i Norge.
Fine babyhuer, skønne kjoler og andet godt, som jeg selv har designet og syet....
Forretningen har så mange dejlige ting og er helt sikkert et besøg værd!! Tjek også lige indehaveren Toves blog, hvor der er meget skøn inspiration!


Alma skal have sit eget værelse... Jeg er gået i gang med at sy lidt fine ting til hendes nye værelse. Her er en hel fugleflok, som skal hænge i loftet...
Du kan selv sy fine fugle... Jeg fandt dem her og måtte bare sy nogle.


15 comments:

  1. Sikke en fin blog du har. Nyder dine billeder, der er så fulde af farver og livsglæde. Tak for det!
    Kærlig hilsen Puk

    ReplyDelete
  2. Hei! Så mange fine bilder og ting!!
    Det ligger en utfordring til deg på bloggen vår =) Hilsen oss i SavanneTreet =)

    ReplyDelete
  3. Jeg har lige fundet din blogg og synes den är rigtig söt! ( jeg kan enlig ikke skrive dansk,..boede der i kun 2½ år,..for laaang tid siden)Din blogg er meget inspirerende og jeg begynder selvfölgelig og följe den med en gang!!

    ReplyDelete
  4. Så spennende! Må nok innom butikken, og se klærne dine "live" snart jeg da ;) Så morro å få selge det du syr i butikk da! Masse lykke til. Klem Beppe

    ReplyDelete
  5. Sikke nogle fine fugle! Jeg har fluks printet mønstret ud og glæder mig allerede til at få nogle af alle resterne lavet om til fugle. Er sikker på at de vil vække glæde på min Alma's værelse også :-)

    ReplyDelete
  6. Kjempefine kjoler og fugler. Elsker fargene på kjolene! :)

    ReplyDelete
  7. Det er altså bare de skønneste kjoler du syer ;)

    Yt.

    ReplyDelete
  8. Fantastisk fine kjoler! Skulle gjerne bodd nærmere butikken så jeg kunne sett på dem alle sammen :O)

    ReplyDelete
  9. Blir i godt humør av å se på barneklærne du syr! Likte spesielt godt den brune/røde kjolen med heklelommer.

    ReplyDelete
  10. Blir i godt humør av å se barneklærne du syr! Likte spesielt godt den brune/røde kjolen.

    ReplyDelete
  11. Nej hvor de kjolerne og fuglene fine! Og hvor spænnende at du skal selge i Norge:) Synd at jeg ikke bor tættere på butikken.

    I weeneden lavede vi din æble- og blåbærkage, den smagte så dejlig! Tak for en god opskrift.

    ReplyDelete
  12. mm så många fina godbitar du visar! Dom där fåglarna har jag oxå sytt och dom är så fina att hänga i taket ;-)

    ReplyDelete
  13. Hej, tak for kommentarer på min blog smartbarn.dk. Sikke noget lækkert tøj, du laver. Sælger du det kun i Norge? Kh. Louise http://milledille.dk

    ReplyDelete
  14. GUUUD - Du er 'Almas mor'...???!!!
    Kunne pludselig genkende noget lækert lækkerk krea-stads!

    Fedt!

    ReplyDelete
  15. WAU noget fedt stads du laver!!!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!