Tuesday, September 22, 2009

Mit kreative hjørne





Jeg har desværre ikke mit eget sy-værelse, for det har vi simpelthen ikke plads til, men så har jeg den ene halvdel af vores meget store stue... Her er mit kreative hjørne...

Jeg har et gammelt københavnerskab med skuffer til tråd, bånd og knapper. Dåserne er fulde af hæklerier og garn og så min elskede symaskine på det famøse blå bord, som katten fik sat sit præg på!
Min overlocker har jeg på det store "tapet-bord", som jeg tidligere har vist. Der kan jeg også klippe osv.

...Og så må jeg også lige vise mit nye favorit tapet med røde fugle... Fik kun en enkelt rulle! Så fik jeg også lige købt et par Rie Elise Larsen-fugle i dag... Da jeg stod i forretningen tænkte jeg "helt ærlig... Jeg kunne jo bare klippe selv", men så alligevel... Med alt det andet jeg laver, kan jeg jo ikke nå det hele!

Hav en dejlig farverig dag!

23 comments:

  1. Så fint du har det i din kreativa hörna! Gillar verkligen hyllan med glaslådorna ;-)

    ReplyDelete
  2. Sikke et dejligt hjørne du har skabt dig !
    Og ja- vi kan ikke nå alt :-)

    ReplyDelete
  3. Hvor ser dit hjørne hyggeligt og glad ud.

    ReplyDelete
  4. Heldige deg, fin krok du har. Vi har ikke plass til en liten krok engang. Drømmer om å gjøre om en av bodene til mitt eget hobbyrom....vi får se om det skjer.

    ReplyDelete
  5. Så fint dit kreative hjørne ser ud :-) Bemærkede lige dine fine Rie Elise Larsen-fugle, og vil da lige give dig mulighed for at give dem tag over hovedet;-) Jeg har nemlig giveaway på min blog, til glæde for dem med vinger!
    De bedste hilsner, Frk. TingelTangel

    ReplyDelete
  6. Det ser rigtig dejligt og indbydende ud - man får lyst til lige at sætte sig ned og tage alle de fine bånd frem og begynde at kreere...

    ReplyDelete
  7. Hvor ser det hyggelig ud! Og meget orden i sagerne:)
    Kan godt forstå du måtte ha fuglen, den er rigtig sød!

    ReplyDelete
  8. Dit bord har da bare den skønnest blå farve.

    ReplyDelete
  9. Hei du :))For noen nydelige bilder å fordype seg i!! Alt du gjør er så nydelig bestandig!
    Jeg liker VIRKELIG godt stilen din!!
    En sånn hylle med skuffer i står høyt på min ønskeliste og skal huse knapper og sneller og ellers alle småting som ikke har en egen plass ennå..Nå skal jeg se på bildene en gang til før jeg går ut herfra og slår av skjermen for i kveld! ha en fin morgendag! Kardemomme :))

    ReplyDelete
  10. Hvor er dit kreative hjørne inspirerende!

    ReplyDelete
  11. Du smitter med al din skønne kreativitet,- man kan ikke undgå at blive GLAD ved at følge din blog...får lyst til at prøve at lave det hele selv. Kunne jeg ikke lokke dig til at skrive mig en mail med gode steder at fine tapet,- og så lige lidt instrukser om hvordan/hvad du bruger når du eks beklæder dåser, møbler, glas med tapet - er det en speciel lim, skal det lakeres efterfølgende eller hvordan??
    Du kan skrive til mig på chokoladetand@hotmail.com

    Kh Camilla

    ReplyDelete
  12. Det ser godt dejligt ud - meget inspirerende. Jeg har modtaget din fantastiske gave - jeg er meget glad for det hele :) Tusind tak - du kan se billeder på min blog. Håber der er styr på pengesagerne?! Jeg glæder mig helt vildt til at give Ella dukken.

    Knus

    ReplyDelete
  13. århh hvor fint, jeg må vist i gang med en oprydning på syværelset!
    kh fru sommer

    ReplyDelete
  14. Kender det Fru Sommer... Jeg er heller ikke verdens mest ordentlige og organiserede menneske... Min kæreste sagde også da han hængte skabet op... Og så går der fem minutter og så er det hele et stort roderi;o) Heldigt at man kan fjerne rodebunkerne væk fra kameralinsen!

    Dejligt Pia Louise... Der er styr på det hele, så det er dejligt! Jeg skriver når dukken er klar...

    Tak for alle de søde hilsner!

    ReplyDelete
  15. Alletiders.

    Må jeg spørge, hvad det er for et blad, du har været i? Du har et billede nederst i højre side, som jeg antager er en artikel om dig?

    ReplyDelete
  16. Det var "Kreative kvinder". Det er nogle år siden nu...;o)

    ReplyDelete
  17. Hvor ser dit hjørne dejligt inspirerende ud og fantastisk tapet! Sjovt du lige nævner Rie, jeg var hos hende for nogle uger siden og låne regi og der talte vi præcis om det med at hendes ting let kan laves af en kreativ sjæl. Men som du skriver man kan ikke nå det hele og så er det altså også dejligt at købe noget med en anden "tone" eller "streg" end ens egen. Og Ries stil er bare sååå fin :0)
    Dejlig blog du har!

    ReplyDelete
  18. For et nydelig sted for søm og kreativitet, det gjorde seg så godt med de glassskuffene til tråd og diverse.. og for et nydelig bord i min favorittfarge, nå fikk jeg lyst til å komme hjem til deg å sy;) Alltid hyggelig å få inspirasjon på bloggen din:)

    ReplyDelete
  19. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. For en utrolig herlig arbeidskrok du har! Jeg ble veldig misunnelig på den hylla over skivebordet. *drømme* Av en eller annen grunn har jeg ikke vært på bloggen din før, men nå er den merket som en favoritt :)

    ReplyDelete
  20. Sikke en inspirerende og lækkert kreativ blog!!:) Så mange fne ting du laver..
    Jeg er helt vil med din "hylde" ved din kreative arbejdsplads.. Er det et sær-fund - eller ved du hvor man kan finde den? JEg er nemlig ved at indrette min del af kontoret og der ville den passe perfekt..:)

    KH Anne

    PS - Kunne da lige bruge én som dig til at hjælpe med indretningen i vores nye hjem - skøøøn stil..

    ReplyDelete
  21. Kære Anne!
    Det er vist et særfund... Det er et gammelt Københavner-skab... Sådan et gammelt køkkenskab! Jeg er helt vild med de skabe;o)
    Jeg hjælper da gerne med indretning, hvis ikke du bor for langt væk;o)

    KH Lisbeth

    ReplyDelete
  22. Hej igen..

    Øv øv.. Havde lige håbet, det var noget jeg måske kunne få fingre i..;) ER også vild med det - virkelig fint!!
    Tror desværre ikke din kreativitet (og dig) bor i nærheden - vi er lige flyttet til midtjylland..?!

    KH Anne

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!