Monday, September 14, 2009

Mandag




Mandage er aldrig blå hjemme hos mig...

11 comments:

  1. ihhhh så fint din mandag er:)

    ReplyDelete
  2. Åhh vilka härliga bilder!

    ReplyDelete
  3. Det kan man kun blive i godt humør af,- må jeg ikke flytté lidt ind i dit skønne farverige og kreative univers...:-))

    ReplyDelete
  4. Tak for inspirationen! Det er jo lige det jeg elsker her i blog-land - at se de fine billeder og blive inspireret. Tak :-)

    ReplyDelete
  5. Nydelige bilder som alltid! Du har en herlig blogg og jeg elsker din kreativitet! Jeg er nok en skapretroelsker, ti-hi, og lurer på om du kan hjelpe meg med tips hvor jeg kan finne retrotapeter? Du har funnet de nydligste kan jeg se:) Feel~good~klem fra meg.

    ReplyDelete
  6. En mandag kan vist kun blive glad og rar i så skønne omgivelser som jeres. :))

    ReplyDelete
  7. Så herlig! Jeg har hatt en laaang arbeidsdag! Jeg elsker det Lotta-stoffet du har der! "Lotta i Bråkmakergata" var yndlingsboka mi da jeg var lita. Håper du får en like fin uke som mandagen har vært!

    Solrosa

    ReplyDelete
  8. - heller ikke hos mig. dejlige billeder...
    kh frusommers.dk

    ReplyDelete
  9. Åh, det var dejlige billeder at se en tirsdags morgen. Rigtig til at blive glad af:)

    ReplyDelete
  10. Nej det kan jeg godt forstå de ikke er - manner hvor bor du bare lækkert !

    KH Maria.

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!