Thursday, September 10, 2009

En tålmodighedstest!


Det kan man vist kalde det min kæreste er udsat for i øjeblikket! Over hele huset hænger der tøj, stuen er fuld af stof, tråd og bånd, symaskinerne har ikke været sat væk den sidste måned (Jeg er desværre ikke så heldig, at have et sy-værelse, da vi kun bor i et lille bitte rækkehus)... Jeg tror snart han skal have en medalje!!

... Og så ved nærmere eftertanke... Jeg har jo også været med ham på fisketur... Jo jo... Søen var da pæn, men to timers stilhed uden at fange en disse, det kræver også en hel del tålmodighed! Nå, men han får nok en lille medalje alligevel.

Nu har jeg fået sat mærker i tøjet til "PYNT". I morgen bliver det sendt af sted til Norge...

Inden længe kan I også købe noget af mit fine unika-tøj i en dansk netbutik. Mere om det senere!


12 comments:

  1. Det lyder ellers spændende.. det glæder jeg mig til at se nærmere på...

    ReplyDelete
  2. Wow, så mange søde ting. Du er bare så utrolig god til at sætte stof og detaljer sammen!

    Og så er det jo godt i er tålmodige begge to...

    ReplyDelete
  3. Så spennende med salg i nettbutikk. Du lager de skjønneste ting, og som det steiner-barnet jeg er blir jeg riktig så bløt:)
    Vet ikke om du husker bloggen min, moia.bloggagratis.se, jeg har nå opprettet ny blogg, en ren tekstilblogg, hvis du har lyst til å ta deg en titt:)

    ReplyDelete
  4. Kære Lisbeth

    Det ser lækkert ud !

    Har givet dig en fortjent Award du kan hente den og en lille udfordring på min blog :-)

    Dejlig weekend ønsker jeg dig.

    ReplyDelete
  5. Fine ting du laver og gode farvekombinationer.
    God dag til dag.

    ReplyDelete
  6. Nå gleder jeg meg!!!! Det ser ut til å være utrolig flotte ting du sender:) Og stakkars mannen din, veeeel det er sikkert du som irriterer deg mest over "rotet".. Og fisketur.. joda, koslig i en liten halvtime, hihi

    klem

    ReplyDelete
  7. Det glæder mig at se at der er fuld gang i den hos det tidligere - ALMAS MOM - var så heldig at købe nogle af dine fantastiske unika elefanter til min lille børnetøjsforretning KANTO I Sønderborg i år 2007. Butikken er nu afhændet til anden side,- og en af mine gode kunder gjorde mig opmærksom på, at du stadig var at finde i cyberspace....vil glæde mig til at følge din blog.

    Mange hilsener fra Camilla Jacobsen

    ReplyDelete
  8. Ih sikke fine ting :-) Glæder mig til at høre nærmere om salg i dansk net-butik, det lyder spændende :-)
    Rigtig god weekend.

    ReplyDelete
  9. Tak... For de søde kommentarer og kaffesøster... Ja, det er skam mig;o) Det blev lidt for uoverskueligt med firma, studie og børn, men nu gør jeg tingene i mit eget tempo og gør kun det jeg orker... Det fungerer meget bedre! Jeg kan sagtens huske din skønne forretning;o)

    ReplyDelete
  10. Den slags mænd er de bedste - sådan én har jeg også! Måske jeg også skulle uddele en medalje...

    ReplyDelete
  11. Jeg er også den heldige ejer af sådan en mand. Jeg har faktisk set en strikket eller hæklet medalje et sted på nettet, måske det var på ravelry. Jeg har også været med på et par fisketure, hvor jeg sagtens kan være social samtidig med at strikkepindene gløder siddende på et tæppe, klar med kameraet, hvis en stor fangst skal bevises ;-)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!