Wednesday, September 30, 2009

Detaljer i børneværelset...


Kattens favorit-sove-plads er i børneværelset... Den ligger hele dagen på lammeskindet og hygger sig...


Den lille bogkasse er blevet tapetseret med det skønne retro-fugle-tapet og så har Alma lige fået fine nye kopper og tallerkener til legekøkkenet...


Så må jeg altså lige vise Kirstens blog. Jeg har syet et par fine dukker til Kirstens skønne små piger og hun har taget billeder efter de har fået dem. Kirsten er selv rigtig dygtig til at sy og indretter sit hjem i en skøn stil.
Jeg blev så rørt da jeg så billederne af pigerne med dukkerne. Det er bare det der gør det vidunderligt at sy dukker...

4 comments:

  1. Åh, din retro börnetapet er rigtigt rigtigt flot!

    ReplyDelete
  2. Sikke fint det ser ud - heldige Alma :-)
    -tænkte på om dit næste indlæg bliver "Detaljer i haven" - du har jo vundet min giveaway, og mit indlæg kalder på svar fra dig;-) Stort tillykke!
    De bedste hilsner, Frk. TingelTangel

    ReplyDelete
  3. Jeg er så glad!!! Har sendt dig en mail;o) Glæder mig til præmien;o)

    ReplyDelete
  4. Utrolig fine tapeter du har på barnerommet! fin blogg:)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!