Wednesday, September 23, 2009

De dejlige...


De to får mig virkelig til at smile...

12 comments:

  1. Det kan jeg dælme godt forstå de gør - de er skønne :-)

    KH Maria.

    ReplyDelete
  2. Ens børn er årsag til mange glæder.
    Jeg skal til Norge i weekenden og højst sandsynligt til Porsgrunn, er dit tøj at se i butikken?

    ReplyDelete
  3. Det kan jeg godt forstå :-)

    ReplyDelete
  4. Ja, de er bare de dejligste;o) Margith: Øv... tror ikke tøjet er nået frem inden, men det er på trapperne... Jeg er ikke så hurtig;o)

    ReplyDelete
  5. Skjønner godt at du må smile, de er kjønne.

    ReplyDelete
  6. Vilka sötnosar och vilken härlig blogg du har!!

    ReplyDelete
  7. De får sandelig også mig til at smile!

    ReplyDelete
  8. - det forstår man så sandelig godt...
    smil fra fru sommer;)

    ReplyDelete
  9. Det får mine også mig til...jeg forstår dig godt.
    Vi har Skt. Michaels fest på skolen i morgen.
    Årets herligste fest, hvis du spørger mig.

    God week end
    Karen

    ReplyDelete
  10. Smiler i hele hovedet. De er søde, dine børn.
    Sidse (sidsephos.dk)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!