Tuesday, September 29, 2009

Boligreportage og orden


I dag har jeg haft besøg af en svensk fotograf og en stylist, som skulle lave en reportage til et svensk boligmagasin fra mit hjem. Det var rigtig sjovt, at se dem arbejde...
De var her i 5 timer, hvor de fotograferede løs...
Jeg har ryddet op i mindst 3 dage inden de kom (må her lige give kredit til min skønne kæreste, som faktisk har ryddet endnu mere op end mig, for jeg er gravid med ondt i ryggen og kan ikke nå ind under sengene osv.;o)... Ja, selvom det hele ser temmelig organiseret ud i mit hjem, når jeg viser det frem her på bloggen, så er det jo bare lidt snyd, for rodet kan jo altid flyttes udenfor kameralinsen.

Men i dag er her virkelig ryddet op, ingen bunker, ikke noget legetøj der ligger og flyder, ingen tråd, ingen stofrester og det hele ligger helt rigtigt...
Gad vide hvor længe det holder!?... Måske bare til i morgen, når børnene står op og begynder og lege!
Sådan skal det jo også være, for hvem kan holde ud at bo uden bare en lille smule rod!?

Jeg er i hvert fald spændt på at se billederne fra mit meget ordentlige hjem!

Her er lidt af mine egne billeder fra en dag med orden...





17 comments:

  1. Hvor er det altså inspirerende!! Jeg nyder at se på de smukke billeder og de fine ting i jeres hjem.. og drømmer om at der bare kunne komme lidt af farvespillet ind herhjemme. Jeg arbejder på det, og synes det er vidunderligt, når jeg her i blog-land kan finde idéer og nyde billeder. Tak for de altid inspirerende fotos! :-)

    ReplyDelete
  2. Jeg synes nu også i bor ret skønt og farverigt... Nu er det også snart Almas tur til at få en fin dukke;o) Vi skrives ved.

    ReplyDelete
  3. Ahh, jamen - åhhh, hvor er der bare dejligt hjemme ved jer :-)

    Jeg havde også besøg af en stylist og fotograf i sommers, og skal have det igen til foråret af et andet par (også svenske, måske det er de samme). Og hald da op manner SÅ får man ryddet op inden sådan nogle kommer på besøg.
    Det holder desværre bare ikke så længe.

    Glæder mig til at se det på tryk fra dit hjem :-)

    KH Maria.

    ReplyDelete
  4. Ja... det er lidt dejligt at få ryddet det hele op en gang imellem... bare det kunne holde, men når man er sådan en der hele tiden laver det hele om og hele tiden syr og klipper stof osv. og samtidig har børn, så holder det kun i to minutter... Jeg glæder mig også til at se billeder fra dit hjem;o)

    ReplyDelete
  5. ihhhh hvor spændende- i bor så dejligt farverigt, smukt og inspirerende. en ganske enkelt fryd for øje og sjæl- tak for du deler dit hjem:)
    silja var lige ude at tisse- hvilket ikke sker så tit om "natten"... men denne gang MED dukke. hun har taget hende til sig i kærlighed og giver hende omsorg og varme- tak for denne oplevelse:)

    ReplyDelete
  6. Næh, hvor spændende, glæder mig til at kigge indenfor. Det var jo også sådan jeg for nogle år siden, stiftede bekendtskab med dig første gang! (et syblad? kreative kvinder?) Herhjemme roder stort set altid. På den hyggelige måde. Altså på nær, når der kommer inviterede gæster og til blogfotos. (men sig det ikke til nogen!)
    Mange hilsner fra fru sommer;)

    ReplyDelete
  7. Oh stress! Kan GODT forstå der blev ryddet op til den store guldmedalje.
    Men flot er det. Får helt lyst til at smide mig i en lænestol, trække benene op under mig, sippe lidt til en kop glohed the og bare suge stemning til mig i dit hjem :).

    Super skønt ...

    ReplyDelete
  8. Hvor spænnende at have et boligblad på besøg! Du har da også et hjem man kan misunne:)
    Så mange fine detaljer og hyggelige ting. Alltid dejlig at kigge forbi din blog, så bliver jeg i så godt humør.

    ReplyDelete
  9. Roligt! Ser fram emot att läsa om ditt hem...
    Var det Johanna som gjorde det? Hon kommer göra en reportage också hemma hos oss, det blir spännande ;-)

    Kram norrut,

    Juliane

    ReplyDelete
  10. Så gøy med fotografer og artikkel i blad fra huset ditt! Skjønner godt det ble mye rydding:) Det ser i hvert fall veldig morsomt og fint ut. Utrolig mye personlighet og sjarme i interiøret hos deg! Ha en fin onsdag:) Heidi

    ReplyDelete
  11. ... har tænkt på, hvordan man egentlig gør med det tapet. Tror måske jeg vil kaste mig ud i et projekt, men må lige have afklaret det tekniske først :-) Vil du fortælle hvordan du gør? Er det tapetklister og lak ovenpå, eller?
    Kh Stine.

    ReplyDelete
  12. Ej hvor spændende.. til et svensk blad? Får vi chancen for at se med? Det kunne jeg vildt godt tænke mig..!

    ReplyDelete
  13. Så utrolig fin blogg du har. Satt bare nå og drømte meg bort i nydelige farger, interiør og klær. Her skal jeg kikke innom igjen.
    Cecilie

    ReplyDelete
  14. Ser jättefint ut! Det kommer att bli ett jättefint reportage ;-) Johann skall komma hem till mig med snart.... till huset på landet...spännande!

    ReplyDelete
  15. Det er da sejt! Så ved man for alvor at man har et fedt hjem og tip top indretning! Tillykke med det!

    ReplyDelete
  16. Hej Lisbeth,

    Ved du om reportagen er udkommet? Eller i hvilket blad?

    Kh Stine.

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!