Thursday, September 10, 2009

Baby baby baby...


Ingen hemmelighed at jeg glæder mig fuldstændig vildt til min lille baby kommer... Selvom der stadig er knap fire måneder igen, kan jeg ikke lade være med at gå en lille smule baby-amok! Prøver ellers at tage det så roligt så muligt! Jeg måtte dog lige have en lille dukke og en dejlig natursut fra en af mine absolut yndlings butikker på nettet: Filiokus. Den fine hue er der en sød dame, som har strikket... Ja, jeg regner virkelig med, at jeg får en pige!

Så er jeg helt overvældet over alle de læsere, jeg har fået de sidste par dage!! Det er så dejligt.

Husk at I stadig kan nå at være med i min lille konkurrence...

2 comments:

  1. Hej
    Du har en helt underbar sida!
    Förstår att du är överlycklig för den lilla bebisen...så mysigt!

    Det är jag som ska komma till er v 42 och göra reportage från ert fina hem.... Ska bli så roligt!

    Kram Johanna

    ReplyDelete
  2. Jeg glæder mig rigtig meget... Jeg er meget spændt på hvad i får ud af det! Jeg skal nok sende dig lidt flere billeder, men det hele går lidt langsomt herhjemme, fordi jeg har en masse problemer med bækkenet pga. graviditeten (øv!), så jeg skal lige have taget lidt!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!