Wednesday, August 5, 2009

Mit nye kamera...

Først og fremmest... Tusinde tak for alle de søde lykønskninger i indlægget om den kommende familieforøgelse. Det har været så dejligt at læse alle de søde beskeder!!!
Min mave fylder meget mere nu... Og den lille er begyndt at røre på sig! Det er så stort og fantastisk!

Ellers har jeg nydt sommeren! 7 uger med mine børn... Vi har været på masser af dejlige ture og har lige været på en lille ferie i Sverige! Der kommer billeder senere...

Så har jeg fået en dejlig gave... Jeg har længe ønsket mig et nyt kamera. Jeg synes ikke rigtig det gamle tog billeder, som jeg kunne ønske mig! I tirsdags kom min kæreste så hjem med et nyt kamera til mig!!!
Et Nikon D5000 med en ekstra zoom-linse!
Wow det er så cool... Det tager de bedste billeder... Her er lidt fra den første dag med min nye bedste ven...





I morgen går turen til Barcelona! Jeg glæder mig...

Kærlig Hilsen Lisbeth

9 comments:

  1. fiine bider du har tatt med ditt nye kamera. God tur til Barcelona, der har jeg alltid hatt lyst til å dra.

    ReplyDelete
  2. Gratulerer med nytt kamera! Bildene ble nydelige- likte spesiellt godt det med vepsen og den lilla blomsten. Også den voksende magen da. Spennende! Håper dere får deilige dager i Barcelona- en nydelig by.

    Klem

    ReplyDelete
  3. Åh, hvor er du smuk !
    Tillykke med maven - og med kameraet også.

    KH Maria.

    ReplyDelete
  4. Hvor er det dejligt at have opdaget din skønne blog. Meget smuk og stemningsskabende. Den vil jeg følge med i fremover. Knus Sabine fra Meyer-Lavigne.

    ReplyDelete
  5. Du er så smuk både med din fine runde mave og med alt det skønne der kan ses med dine øjne. Jeg glæder mig til at se endnu mere nu da du er beriget med nye fotomuligheder.

    ReplyDelete
  6. Hvor er du heldig der fik sådan en fin gave! Flotte billeder og en herlig mave!!

    god tur til Barcelona, det lyder dejlig.

    ReplyDelete
  7. Ja du er jammen heldig! Skulle ønske jeg hadde et slikt kamera! Kos deg med det!

    ReplyDelete
  8. Skønt kamera - vil du ikke skrive hvilke linser du bruger?

    ReplyDelete
  9. Tak for de søde kommentarer... Ja kameraet er super! Her er der brugt en 18-55mm linse. Det er lidt forskelligt hvilke linser jeg bruger alt efter hvilket billede jeg ønsker;o)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!