Friday, August 28, 2009

Lille søde dukke...

Jeg har lige syet de sidste sting på en lille dukke... Nu sidder hun bare og venter på, at Alma skal komme hjem fra skole og lege med hende. Hun har smukke lyse krøller og dufter af uld...
Hvad mon hun kommer til at hedde!?
Jeg håber Alma bliver glad...

Det er så dejligt at en masse andre små piger også skal glædes med en dejlig blød dukke... Jeg er i fuld gang med at sy til alle dem der venter i spænding... Indtil videre holder tidsplanen!!


God weekend!!!

13 comments:

  1. Dejlig dukke.
    Hun ser god blød og kramme dejlig ud.

    Mon i så skal holde barnebåd ;)

    Yt.

    ReplyDelete
  2. Så fin blog du har!! Har lidt dårlig tid lige nu, men her skal jeg def. indenom igen :)

    Nydelige waldorfdukker, du laver!!

    Tak for hyggelig kommentar hos mig.

    ReplyDelete
  3. Det bliver hun helt sikkert!

    Rigtig god weekend og dukkeleg :-)

    ReplyDelete
  4. Det bliver hun helt sikket !

    Rigtig god weekend og dukkeleg ;-)

    ReplyDelete
  5. supersøt dukke, så heldig alma er! fantastisk innlegget under her, deilige farger!!

    ReplyDelete
  6. Du finder en lille opmærksomhed inde hos mig, men det kan godt være, at du synes, den er irriterende...?

    Klem

    ReplyDelete
  7. For en søt dukke! Er helt sikker på at hun blir kjempeglad! Virkelig søt lilla kjole til dukken!

    Ha en fin lørdag!

    ReplyDelete
  8. Så søt dukke du har lagd! Kan tenke meg jenta di blei strålende fornøyd.:)

    ReplyDelete
  9. God lørdag. Jeg tror, du vil synes om denne svenske blogladie: http://frokenskicklig.blogspot.com/

    Rosa

    ReplyDelete
  10. Så fin dukke.. De ser bare rigtigt krammevenlige ud.. Sådan uhm.. :)
    Jeg havde slet ikke opdaget du havde skrevet på mit tapet indlæg(el mangel på tapet indlæg!), men har svaret derinde, så du kan lige suse ind og kigge..
    Fortsat go aften og week..
    kh Rakel.

    ReplyDelete
  11. Hvor er Alma heldig der kom hjem til sådan en sød dukke:)

    ReplyDelete
  12. Så bliver Alma glad!! Heldig pige, du har.
    Jeg har ført dig på min blogliste.
    Kh. Birgitte

    ReplyDelete
  13. vilken otroligt fin blogg du har, med massor av härliga färger, jag gillar den skarpt och kommer tillbaka till dig :)

    Önskar dig en fin dag!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!