Tuesday, August 25, 2009

Glade farver!






Elsker at bo med farver...

14 comments:

  1. Ville gerne sidde og suge farver til mig og nyde et par kanelsnegle med jer :-)

    ReplyDelete
  2. Jag med! Jättefina bilder och inredning tycker jag.

    ReplyDelete
  3. Jeg er med!!! Uhmmm bliver helt sulten og farveglad på samme tid ;-)

    ReplyDelete
  4. Helt enig!! Hmmm bliver helt sulten og farveglad på samme tid :-)

    ReplyDelete
  5. Kjempenydelige Bilder! Masse isnpirasjon hos deg! Hilsen fra Pillepalle

    ReplyDelete
  6. Åh, Lisbeth, vad glad jag blev att du skrev också om färger idag! Ljusblå och röd, det är mina favoriter...

    ReplyDelete
  7. Og jeg elsker din blog og dine billeder! Det ser fantastisk godt og livsglad ud :o)

    ReplyDelete
  8. Smukke, glade og inspirerende billeder.

    ReplyDelete
  9. Ja, ikke sant :)
    Farger er bare så herlig!

    ReplyDelete
  10. Å ja farger er supert.
    Bildene her er helt vidunderlige.
    Drops

    ReplyDelete
  11. Så deilig med farger, godt å se at det finnes flere av oss som er litt lekne:) Man får jo bare lyst til å komme på besøk til deg!!

    ReplyDelete
  12. så utrolig deilige bilder. Det virker som dee har detveldig fint hjemme! Elsker det!

    ReplyDelete
  13. Superfin blogg :) Jag kommer tillbaka.

    ReplyDelete
  14. I love the look of the swirly pastries you posted a picture of. Do you have a recipe please?

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!