Tuesday, June 16, 2009

Så fik jeg syet...





Her er resultatet af de sidste par aftener foran symaskinen...
Tøjet er syet i skønne og sjove stoffer fra 70érne og med fine gamle knapper og vintage bånd. Alt er i 100% bomuld. Jeg er vild med farverne, mønstrene og de gamle stoffer, som har en hyggelig historie med sig...
Snart kan du være så heldig at få fingrene i mit fine børnetøj... Mere om det senere!!

Soon you will be able to get my lovely clothes for children... More info later!!

Kærlig Hilsen Lisbeth

16 comments:

  1. De er SÅ skønne! Flot arbejde :-)

    ReplyDelete
  2. Guri - du er jo superflink med symaskinen!! Kjemprfine kjoler!! Ha en fin dag!

    ReplyDelete
  3. Nej, hvor er de fine! Sikke nogle fantastiske stoffer!!

    ReplyDelete
  4. Ja se der ja...enda flere fine krasjoner fra deg...Jeg liker dette så godt...man blir jo bare Happy av disse tingene du lager...flott!!
    Moro å kunne sette sammen på denne måten...
    You go girl...
    Takk for gratulasjon på dagen min...det setter jeg så stor pris på..
    Så spennende, skal du selge noe du lager kanskje...herlig...jeg følger med.
    Stor klem fra Drops

    ReplyDelete
  5. Så fine barneklær. Det er hyggelig å komme inn på en blogg hvor det er noen som syr. Jeg skal følge med deg. Jeg syr også barneklær: )

    ReplyDelete
  6. Så superflink du er!!!!

    Klem ingunn :)

    ReplyDelete
  7. Hvor er det bare lækkert :-)
    Som en pose med fredagsgodter, fuld af farver, lækre smit og detaljer.
    Mums.

    KH Maria.

    ReplyDelete
  8. Det vil jeg da holde øje med, hvis altså der bliver noget for drenge : )

    ReplyDelete
  9. Så fantastisk flotte!!!

    ReplyDelete
  10. så kult at du vil følge min blogg.
    du har en meget pen blogg.
    mange fine foto!
    nå gleder jeg meg til å følge din blogg :)

    ReplyDelete
  11. Hei Lisbeth
    Takk for koselig hilsen på bloggen min ;) Jeg er så "ny" i denne verden, og da er det ekstra hyggelig at noen har vært å besøkt siden min. Klærne du lager ser helt fantastiske ut, og jeg ser at vi deler en interresse der. Legger meg inn som følger, også "snakkes vi". Klem

    ReplyDelete
  12. Fantastiske klær!! flink du er å sy.Også har du en kjempefin blogg:-)

    ReplyDelete
  13. tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min :D jeg legger deg til i readeren min jeg, for her var det jammen meg masse inspirasjon å hente :D

    ReplyDelete
  14. er det mulig? så utrolig flink du er!! fete klær:)

    ReplyDelete
  15. Hei! Så fin blogg du har og så mye fint du lager! Kommer nok innom bloggen din igjen :)

    ReplyDelete
  16. Hjälp vad begåvad du är

    Vilken härligt färgglad och enkel ide!

    kramar från Underbaraclara

    http://www.folkbladet.nu/underbaraclara

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!