Sunday, June 14, 2009

Krogerup


Vi er så heldige, at vi bor lige i nærheden af Krogerup Avlsgård, så vi cykler tit til gården for at købe økologiske grøntsager i gårdbutikken og for at lege i halmballerne og give køerne græs. Det er så smukt et sted. Når man står højt oppe på en bakke og kigger ud over landskabet, kan man se ud over markerne, de røde køer, havet og Humlebæk kirke. Det bliver vist ikke smukkere...




Rigtige køer skal have horn!



Vi sluttede turen med et lille visit på caféen som er en del af gårdbutikken, hvor børnene fik pæresaft og en økologisk blåbærkiks.

6 comments:

  1. Hvor ser det bare idyllisk ud! Rigtig fine billeder, og det ser jo ud til at børnene virkelig hygger sig:)

    ReplyDelete
  2. Heisann :)Det er visst lenge siden jeg var innom med kommentarer her men jeg må si at jeg liker bloggen din fantastisk godt!
    Du virkelr så gjennomført i alt du gjør!
    Jeg er også opptatt av antroposofi, økologi og og form og farge. Jeg ville gjerne hatt min datter i en Steinerbarnehage som vi sier her i Norge men de er ganske sjeldne i Norge og vi måtte reist langt for å kunne gjennomføre dette dessverre. Men filosofien holder vi på den dag i dag og jeg leser fortsatt Rudolf Steiner og synes ideene er riktig gode.
    Rommene du har innredet er så nydelige og tingene du syr er personlige og vakre!
    Hilsen Kardemomme :))

    ReplyDelete
  3. Heisann :)Det er visst lenge siden jeg var innom med kommentarer her men jeg må si at jeg liker bloggen din fantastisk godt!
    Du virkelr så gjennomført i alt du gjør!
    Jeg er også opptatt av antroposofi, økologi og og form og farge. Jeg ville gjerne hatt min datter i en Steinerbarnehage som vi sier her i Norge men de er ganske sjeldne i Norge og vi måtte reist langt for å kunne gjennomføre dette dessverre. Men filosofien holder vi på den dag i dag og jeg leser fortsatt Rudolf Steiner og synes ideene er riktig gode.
    Rommene du har innredet er så nydelige og tingene du syr er personlige og vakre!
    Hilsen Kardemomme :))

    ReplyDelete
  4. Hvor ser der dejligt ud.
    Sikke et sted lige at kunne smutte ned til ;)
    Yt.

    ReplyDelete
  5. Ja det er da bare idyl for fuld udblæsning .-)
    Man glemmer let hvor smukt der er på landet når man bor midt i storbyen og var det ikke fordi landet ligger så langt ude ville jeg helt sikkert bo der... ;-)
    Rigtig god dag

    ReplyDelete
  6. Hej Lisbeth - jeg holder også meget af Krogerup og Årstidernes gårdbutik. Vi kommer der jævnligt - bor i Nordsjælland.
    Din blog er vældig fin - og det er en dejlig måde at få mere at vide om Steiner-filosofien.

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!