Saturday, April 11, 2009

Nu skinner solen...

... og nu kan jeg igen tage gode billeder...! Jeg har haft så travlt med skolen på det sidste, at jeg ikke har haft tid til min hobby;o)
Her er lidt af mine seneste genbrugsfund og små kreative projekter.





Bjørn Wiinblad platter



Har fundet de fineste dansesko som pynter på natbordet (og på mine fødder når det bliver lidt varmere og anledningen byder sig;o)


Har byttet rundt på skufferne på mine små kommoder og det er faktisk fint!


Jeg har syet en ny dukke med strikket sjal og opsat hår. Hun blev brugt til en opgave på seminariet, hvor vi skulle fortælle eventyr med dukker, som man gør det i Steiner-børnehaverne.



Til Storm har jeg snittet en ko...


God påske!!

5 comments:

  1. Sikke mange smukke ting du har! Og hvor er dukken og koen søde. Kan godt forstå at du glæder dig til varmere vejr så sølvskoene kan blive brugt!

    ReplyDelete
  2. Hei,
    så fin dukke. Har du laget kuen selv?? Den var bare kjempe flott!

    Hilsen Fredrikke :o)

    ReplyDelete
  3. Jeg var helt nervøs over om du var "forsvundet" eller hvornår vi fik dig tilbage!! :)
    Tænkte nok du bare havde travlt med skole o.s.v.

    Både dukke og dyr er fine.

    Karen

    ReplyDelete
  4. Så fint at finde en waldorf -agtig/inspireret blog på dansk!! Glæder mig til at følge med her :)

    ReplyDelete
  5. Er her stadig;o) Har bare haft meget at se til!! Ja, jeg har selv syet dukken.
    Mona: Fin blog du har, glæder mig til at se nærmere på den.

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!