Sunday, January 4, 2009

Tapet


Jeg elsker tapet og er særlig vild med gamle smukke tapeter, som har historie og en særlig magi over sig.
Jeg kan bruge timevis på at finde det helt rigtige tapet til mit hjem og så skal der gerne lidt forhandling med min kæreste til, før vi bliver enige... Heldigvis får jeg for det meste min vilje;o)
Han ved godt, at jeg bliver temmelig irriterende, hvis jeg ikke kan være kreativ...

Tapetet bliver ikke kun sat op på væggen, men også på dåser, kommoder, bordben og så videre. Jeg synes det gør hjemmet meget personligt, smukt og hyggeligt.















4 comments:

  1. Kjære deg, så mange flotte bilder! Så utrolig flink du er med både stoffer, tapeter og interiør generelt! Får jeg lov til å lage et innlegg med noen av dine bilder der jeg skryter "litt" av deg?? For bildene dine kunne vært hentet fra hvilket som helst interiørblad:) Så morsomt at det er tapet på de glassene!
    Har aldri brukt tapet til noe før, men hatt lystt til å prøve meg lenge, og du er virkelig til både inspirasjon og hjelp til å få motivasjon:)

    klem

    ReplyDelete
  2. Tak;o) Jeg ved simpelt hen ikke hvad jeg skal gøre når jeg ikke har flere vægge at tapetsere;o)
    Du må gerne låne.
    KH Lisbeth

    ReplyDelete
  3. Tack för din hälsning hos mig.
    Så mycket fina tapeter och kläder mm. du visar här. Inspirerande!

    ReplyDelete
  4. Såmye fint du har lagt ut her inne hos deg! Kjempeflott, stilig og sååå retro :)

    Hilsen fra Pillepalle

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!