Thursday, January 15, 2009

Sjove dåser, tapetfugle og mit arbejds-hjørne


Jeg synes det er rigtig fint at tapetsere kedelige kaffedåser med smukt tapet. Jeg klipper ud af forskellige tapeter og klistrer på. Så kan de bruges til mange ting og sager... Det er altid skønt at gemme rodet smukke steder;o)



Til mit vindue har jeg lige lavet de små fine fugle. De er klippet ud af to stykker tapet og klistret sammen.


Vi har fået en ny lampe over vores spisebord, så den gamle kom ind over arbejdsbordet i stuen og jeg synes den passer perfekt der...

Lysestagen på bordet er fra Muuto. Jeg var så heldig at vinde den i en jule-indretningskonkurrence, hvor man skulle vise billeder af noget julepynt man havde lavet...
Jeg vandt med min stjernelanterne som kan ses her.

Normalt vinder jeg aldrig noget, men man kan åbenbart være heldig en gang i mellem!!
Jeg synes lysestagen er super smuk og jeg er meget glad for den.

11 comments:

  1. Kjempe fine bokser synes jeg...Må visst få bestilt meg noe tapet ja...

    Veldig fint bord også og knall Eames-stoler (er det det?)...fantastisk fine ihvertfall...

    Gratulerer med Muuto lampe, den er jo veldig kul da synes jeg...oransj også, jeg gir meg ende over...

    god natt fra Drops=)

    ReplyDelete
  2. Tillykke med gevinsten - du har bestemt også fortjent den :-)

    Fuglene du har lavet, minder om de af Rie Elise Larsen. Jeg vil også selv lave nogle - skal bare lie have tid du ved, hi hi.

    Knus.

    ReplyDelete
  3. jeg er bare så utrolig imponert over din kreativitet... de boksene, i would kill to bare å klare å komme på noe sånt... hvor får du tak i alle de fine tapetene?

    ReplyDelete
  4. Så fina burkar med tapeter.
    Grattis, kul att du vann!

    ReplyDelete
  5. Hej
    Kunne se du mangler instruktion til Steiner-stjerne lygter.
    Jeg laver dem oftest i helt hvidt papir i forskellige toner, men her altså i creme tegnerpapir, der bliver brunt når det får olie.
    Jeg kender ikke opskrift/instruktion på dem, og det er vist for kompliseret at vise her trin for trin, men jeg kunne sende dig et sæt i forskellige stadier nummereret... så kan du selv bagefter....
    Send mig en mail med din adresse hvis du ikke har nogen i din nærhed der kan.
    Klarbaek@vip.cybercity.dk
    Knus Karen

    ReplyDelete
  6. Så fine de boksene ble. Mulig jeg begynner å sikle etter tapeter jeg også nå. Kreativt å bruke de til slikt. Og sikkert litt mer slitesterkt enn vanlig papir også.

    Maya

    ReplyDelete
  7. Ligger foresten noe til deg på siden min;)

    Maya

    ReplyDelete
  8. Tillykke !
    Du laver fine ting :-)
    Det ser skønt ud med de mønstrede bordben!

    ReplyDelete
  9. Önskar dig en fin helg! Du har en utmärkelse att hämta på min blogg/Kramar Tussegumman

    ReplyDelete
  10. Jeg blir så glad når jeg ser unge folk som syr forskjellig sjøl, og som liker gjenbruk! Jeg likte godt de fine eventyrbildene, jeg skjønner godt at de er fine å snakke om, og fine til å drømme seg bort i! Takk for titten!

    ReplyDelete
  11. Tak for kommentarerne;o) Karen: Ville være super med instruktion... Så kan du få stjerne-lanternen, hvis ikke du har den. Sender dig en mail! Tak;o)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!