Wednesday, January 21, 2009

Prikker, Marimekko og søde små piger.


Jeg vil lige vise lidt flere af mine designs. Jeg syr tit i det skønne marimekko-stof. Jeg er rigtig vild med de stærke farver og smukke mønstre.
Øverst til venstre er en kjole i polka-prikket bomuld med marimekko-ærmer og forstykke.
Øverst til højre er det Almas søde kusine med strikket uld-halstørklæde og slåom-bluse i vintage stof.
Til Almas 5 års fødselsdag havde jeg syet ens kjoler til hende og dukke-Anna. De er syet i blød bomuldsvelour.
Nederst til højre er der en kjole, som jeg har syet til en af Almas legekammerater. Den er syet af gammelt sengetøj og rosa fløjl.

7 comments:

  1. Fantastisk!!:) Utrolig flotte kjoler og bluser!

    ReplyDelete
  2. guri, så fine ting!!!! Elsket polka/marimekkokjolen og det strikkede skjerfet!!! Den som hadde hatt en liten jente å kle opp a du. Min eldste sønn vil bare kle seg i gensere med racerbil om dagen...hihi...han er 2 1/2 år...hihi

    ReplyDelete
  3. åh jeg fallt p l a d a s k for kjolen nederst til høyre, w o w så utrolig fin!!!!

    ReplyDelete
  4. Kjempefine kjoler da.
    Likte godt den nederst til høyre jeg.
    Så moro å kunne lage noe så fint av gammelt sengetøy. Meget kreativt.
    Drops.

    ReplyDelete
  5. Så utrolig flink du er! Søte og pene jenteklær:)
    Enn om jeg kunne sy slikt...

    Maya

    ReplyDelete
  6. Hei :)
    Så mye fint du har sydd, med flotte stoffer og fasonger.
    Er også veldig glad i farger.
    Ha en fin dag.
    En liten hilsen fra Agathe

    ReplyDelete
  7. Heisan!
    Åhh, den Marimekkokjolen var bare helt, helt fantastisk! Også den av gammelt sengetøy var supersøt. Hadde disse kjolene vært laget for salg, tror jeg at mange mammaer hadde flydd beina av seg for å få tak i de.
    De søteste kjoler jeg har sett!
    Ha en glad kveld!
    Hilsen kaspara

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!