Saturday, January 3, 2009

Genbrugsguld


Jeg vil gerne lige vise lidt mere af det jeg syr.
Det meste af det børnetøj jeg syr er lavet af genbrugsmaterialer. Jeg leder altid efter gammelt sengetøj og stof, som er fint nok til at blive genbrugt. Jeg synes det er fint at genanvende ting, som allerede er her i stedet for at producere nyt hele tiden...
De gamle stoffer er også tit smukkere og sjovere end nye.

Bukser i økologisk fløjl med hjerte i vintagestof på maven.


Vest syet af sengetøj fra 70érne og broderet dug.

Bluse syet af sengetøj og min oldemors broderede dug.


7 comments:

  1. Det gamle stof du bruger er virkelig flot og noget så hyggeligt. Hvor finder du mønstrene til alt det du syr?

    ReplyDelete
  2. Tak;o) Jeg laver de fleste mønstre selv og finder ellers inspiration i gamle sybøger...;o)

    ReplyDelete
  3. For noen !!!!FANTASTISKE!!! plagg du syr!

    ReplyDelete
  4. Tak! Du har altså også en vidunderlig stil selv!!!

    ReplyDelete
  5. Mamma Mia , for en flott blogg og ikke minst sååååå masse flott du syr !!

    ReplyDelete
  6. Fantastiske ting, alt! Både tøj og indretning :)

    @Line: Et godt sted at starte mht til syning i den stil er Elsebeth Gynthers "Børnetøj du selv kan sy", det er lige stilen :)

    ReplyDelete
  7. Fantastiske ting, wow bliver helt misundelig :)

    @Line: Et godt sted at starte med syning i denne stil er Elsebeth Gynthers "Børnetøj du selv kan sy", der er blevet genoptrykt nu :)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!