Friday, January 2, 2009

Lidt af alt det jeg syr


Jeg vil ønske jer alle et godt og farverigt Nytår og starte med at vise lidt af alle de farverige ting jeg syr.




En lille fugl syet i plantefarvet uld-filt.



En bluse syet af 70ér sengetøj.


Polstret vest med træknapper i lilla vintage-stof.


Fløjlsbukser med lapper og bluse med lommer af vintage-stof.


Min lille dreng i polstret vest med heste.


Kjolen er syet til en pige fra min datters børnehave.


Her er en fin forårs-jakke jeg har syet til Alma. Den er syet i fløjl og foret med bomuld med sjove tulipaner.


11 comments:

  1. Åhh, hvor ER det fint :-)
    Du er virkelig en knag til at sy.

    Sig mig... er du hende der havde internetbutikken der hed Almas-mom engang ? Jeg husker jeg kiggede i den engang, og pludselig kunne jeg ikke finde den mere...

    Kærligst Maria.

    ReplyDelete
  2. Jo, det er mig... Det blev lidt for tidskrævende med børn, studie osv. Så jeg havde brug for en pause... Måske en dag jeg laver noget nyt;o)

    ReplyDelete
  3. Tak for din ros... Du er også selv meget kreativ! Det er rart med lidt inspiration!

    ReplyDelete
  4. Det er bare superflot det du syr.
    Har du set Elsebeth Gynters gamle sybog med babytøj i 70'er stil er genudgivet?
    Du er bare bedre med farvesammensætningen end de var dengang :)
    Dejligt og inspirerende.

    Knus Karen

    ReplyDelete
  5. Tak for din hilsen på min blog. Du er god til at sætte dine farver sammen... minder mig lidt om Frøken Fryds stil ;-)
    Også en sød historrie med katten.. sådan er det jo med de katte.. de bestemmer selv.. og vi kan bare følge med..
    Hilsener fra Christina

    ReplyDelete
  6. Tack för besöket! Och vet du? Jag blir alldeles pirrig i kroppen av din fina blogg. Vilken inspirationskick!
    Waldorfdockorna och stjärnorna är helt underbara verkligen! Jag hade själv två Waldorfdockor när jag var liten och en finns kvar till min son. Men hon är sliten och har inte samma raffinerande ansikte. Min mamma gjorde dem själv och antagligen förenklade hon dem något. Men nu funderar jag på om det inte kan vara värt att byta ut håret på henne. Ska ta fram och se efter.
    Jag länkar på en gång! :)

    ReplyDelete
  7. Fine ting du får lavet :-)

    ReplyDelete
  8. Hi hi, tænkte nok det var dig. Så er det jo ekstra rart at finde dig igen, her i bloggene.

    Knus.

    ReplyDelete
  9. Så kule klær du syr til dine barn!! Kjempestilig!

    ReplyDelete
  10. Hej. hold da op,du er godt nok kreativ :-)
    Superfedt at se nogle "gamle" stoffer brugt på sådan nogle fine ting.

    www.pocolindo.dk - Marie

    ReplyDelete
  11. Fantastisk verden du har skapt med dine produkter. Du er til stor inspirasjon...

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!