Friday, December 26, 2008

Jul i mit hjem...


Adventskransen med hjemmelavede bivokslys.


Alma, min datter på 5 år har tegnet fine jule-stjerner.


Min datter og jeg har lavet fine stjerne-lanterner.
Alma har malet på akvaralpapir og vi har efterfølgende puttet madolie på papiret. Det gør det mere transperant. Så folder man lanternen af 11 femkanter som limes sammen. Det tager tid, men smukke er de...



Jeg fik den sjove nisse af min farmor en gang ved juletid. Min farmor døde for nogle år siden og jeg savner hende virkelig ved juletid, for hun elskede julen præcis som jeg...


En smuk lille engel...

9 comments:

  1. Hei :o)

    Så herlig med innlegg fra deg!Blir så GLAD og inspirert av alt du viser frem :o)

    Ønsker deg deilige romjulsdager..

    Varm klem fra Vibeke.

    ReplyDelete
  2. hei og tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg :)
    Er alltid like moro når nye finner frem til meg :))
    Du har en flott blogg og jeg kommer snart tilbake ;)

    Ha en herlig dag :)
    Klem,Kari

    ReplyDelete
  3. Hej og velkommen som fast laeser paa min blog. Jeg er i USA lige nu derfor mangler der et par bogstaver paa tastaturet.
    Super fin blog du har og sjovt med waldorf ting og stjernerne i regnbuefarver. Vi laver dem mest i ensfarvet i noget specielt papir jeg koeber naar jeg besoeger min steiner-udvekslings familie i Munchen. Maa jeg linke til dig paa min blog?

    Mange hilsner fra
    Karen

    ReplyDelete
  4. Hej med dig.

    Tusind tak for kommentar inde ved mig. Jeg elsker når nye kigger ind, og specielt når de også kommenterer :-)

    Du har en fed stil, og du er virkelig dygtig til at sy. Er dybt imponeret over de dukker du har lavet til din datter.

    Her vil jeg kigge ind igen.

    Mange hilsner
    Maria.

    ReplyDelete
  5. Så flott blogg du har! Ogjeg er mektig imponert over dukken du har laget til din datter!!!!

    Kommer snart tilbake ;) Fortsatt god romjul!

    ReplyDelete
  6. Tusinde tak for jeres søde kommentarer! Det varmer;o)

    Karen... Selvfølgelig må du linke til min blog, det er kun dejligt.

    ReplyDelete
  7. thank you for visiting me, so that I could come follow you home! Your creations are lovely and I'm so happy to meet you! Looks like a magical winter!

    ReplyDelete
  8. thank you for your visit and sweet comment.
    Hope you had a wonderful white Christmas !

    ReplyDelete
  9. Hei på deg!
    Tusen takk for koselig besøk på bloggen min - alltid så gøy når nye stikker innom...

    Flott blogg du har - kommer snart tilbake!!!

    Fortsatt god jul til deg!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!